-----------------------------------------------------------
Лятото ще бъде адската горещо. Определено 2015 е годината на технически постижения за PC гейминга, в лицето на Grand Theft Auto V (PC релийза е на 14 април, ако Rockstar спазят мъжка уговорка) и The Witcher 3. Части от коренно различни авторитетни поредици на противоположно мислещи компании, изградили добра репутация.
Драскал съм ентусиазирано безброй пъти в подкрепа на поляците, и го правя, с широка усмивка. Мисля, че когато някой всекидневно отдаля ценно време да ти угажда на капризния задник, заслужава да му върнеш жеста сходно. Ей за това винаги ще лея хвалби в този PC насочен блог, и все където мога да си употребя правото за мнение. CDP са ми топ идол, това засилва ефекта.
Драскал съм ентусиазирано безброй пъти в подкрепа на поляците, и го правя, с широка усмивка. Мисля, че когато някой всекидневно отдаля ценно време да ти угажда на капризния задник, заслужава да му върнеш жеста сходно. Ей за това винаги ще лея хвалби в този PC насочен блог, и все където мога да си употребя правото за мнение. CDP са ми топ идол, това засилва ефекта.
Но към фентъзи тематиката. Отвореното ролевото заглавие постепенно доближава. Играта търпя отлагания, но окончателно я чакаме на 19 май 2015. Остави датата обаче. Случая, вълнуващото е представянето, оценяването и при PC (и конзолите, от които бранш не се вълнувам, не че имам нещо против конзолите),. Отсега очакванията безспорно са дори страшни. Крайния изглед е, че The Witcher 3 a.k.a залючителната глава на Гералт приключението, достойно ще вземе трона от дядото The Elder Scrolls - Skyrim, що се касае отностно най-богато, най-добре развито и най-разумно рекламирано RPG с отворен свят, в историята обаче.
Близките сравнения винаги са глуповати. Разбира се, франчайзите нямат абсплютно място за сравнение, като изключим допирните точки - развиват се в минало време, в хитро измислени светове, изпълнени с магъосници, дракони, и други страховити хуудожнически изобретения. Именно защото стоят така нещата, си позволяваме да ги съпоставяме. Моята гледна точка по въпроса.
Сума ти полезна информация лъсна в мрежата напоследък. Черпим я от новия брой на немското списание Gamestar, чиито служители цъкали играта 2 дълги дни. Импресии били включени в мартенския тираж, който т.нар "шпионски отрад за бързо реагиране" от NeoGAF форума са превели и публикували, което доведе до тотален фурор сред The Witcher общността.
Изчаках да се охладят страстите, сега дойде време за публикация. Връчвам повечето, събрано в информативен пост.
Ако обаче чаткате немски, Q&A видеата в Gamestar.de крият баямити повече. Ще се радвам някой да издаде какво фъфлят тея хора. Чух "New-Game Plus" и загубих смисъла.
Ако обаче чаткате немски, Q&A видеата в Gamestar.de крият баямити повече. Ще се радвам някой да издаде какво фъфлят тея хора. Чух "New-Game Plus" и загубих смисъла.
- Трудностите: Easy, Medium, Hard и Dark, вероятно еквивалента на Hardcore/Nightmare... (1 удар става перманентна смърт). Разликата в силата и уменията на вражеските единици. Точките здраве остават еднакви.
- историята е смислово подредена и не очевидна.
- штварите са задължители при високите трудности. Колбата пълниш при налични съставките.
- No Man's Land и Novigrad са събрани в една огромна карта, по-голяма от Skyrim-ската. Отделно, намират се още 5-6 местности, към които приспада територията Kaer Morhen. Novigrad съдържа 25 малки градчета, някой с мащаби като Flotsam.
- убити, враговете не възкръсват вторно. Или поне не в моменталния смисъл.
- най-добрите предмети се крафтват чрез самия играч с нужните материали. Ресурсите са скатани по всевъзможни в света места.
- опциите в диалога не са подсказани като "добри" или "лоши". Тоест изискването от играчите е хубаво да следват хрониката от събития.
- коригирането на "погрешни" решения е почти невъзможно.
- мини-играта с карти Gwent е забавна.
Бърза справка - Gwent наподобява... стабилен пример е Hearthstone. Blizzard-ската онлайн картова игра. Дават ти карти с изобразени чудовища, които комбинираш в декове и смазваш противниковия играч. Горе-долу, това е.
- Novigrad и Oxenfort са най-големите и силно оживени градове.
- Гералт може да краде от заобикалящите го жители, но системата е прекалено опростена, т.е. недодялана.
- мини кампанията със Цири продължава 5-10 часа. Сцените ще са повече екшън-ориентирани, отколкото RPG .
- отварянето на допълнителен инвентар става със направата на дисаги. Гералт мъкне винаги със себе си конче.
- екипираните предмети се отразяват върху Гералт в който момент се сложат. Ефекта става мигновенно.
- гледки... бол - попадаме на различни сцени като бръмбър гризе сочни ябълки.
- боя с юмруци се връща. В играта обаче няма Quick Time Events.
- околния свят постоянно се чувства енергичен и развиващ. По всяко едно време някъде се случва нещо добро или лошо.
- играта с контролер е "по-комфортна" спрямо мишка и клавиатура (спорно, въпрос на предпочитания.)
Технически:
- Day One патч.
- HUD интерфейса се кустомизира по вкус. Разни иконки, стрелкички, опътващи куест маркери - бла-бла-бла - се деактивират.
- Сменяването между контролер и мишка в менютата е улеснено и гладко.
- Няма слайдър за LOD (нивото на видимост на детайлите)
- еднакви лицеви образи... няма. Изглежда NPC-тата сами по себе си притежават уникални характери.
Следващото ме хвърли у тъча. Дами и господа,
- брадата на Гералт расте в реално време. В някакъв етап ще стигне зададена граница по обясними причини.
!!!!
Е, във всяка вероятнст няма да достигне Гандалфскта обеляла "четина", според Михал Платков-Гилевски :o Аххааха, 10 точки! :D
(Източник: LotR Wikia)
Що бе, би придало вид на по-улегнал тип. Срашно щеше да е АКО пусне "под колената". Удари контра тогава, ако можеш. :D
"Брадата пораства с времето и когато Гералт преминава през местностите. Елемента има няколко "състояния" и те определят дължината - дългата е истински дълга, но не "Гандалфски-дълга.", обяснява Платков-Гилевски.
"Когато изтеглите безплатото Beard and Hairstyle DLC [планирани са 16 безплатни DLC-та едно след друго след премиерния ден] растежа ще спре защото сметнахме, че когато играчите поискат предопределен вид, би било странно да изискваш от тях да го прилагат от време на време наново."
Барабар с тънкостите, камара скрийншотове загряват за майския релийз:
П.С.:
Непотвърден скрийн:
И отделно - изтеклата карта (2022 х 1775). Дясната частица, засега.
DSOGaming кредитират източника като "doktor1". Guru3D.com потребител.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар