-----------------------------------------------------------
...Half-Life 3, ама в сънищата ни....... $%^!@#&
Друг път ще е... Въпросителните са, кога обаче. *въздиша силно*
Нали така. "Иска ви се, ама не им стиска, драги пичове", викаше един интернет странник с буйна коса и жълта тениска с изпъкащо лого отпред.
Източник: noelshack.com
Да, това е новото поколение на собствения им графичен енджин. Повтарям - Source 2 беше обявен, в разгара на текущия свободен форум за разработчици на игри GDC 2015!
Шокиращото, знаете ли кое е? Е, как... Умишлено ли беше, сториха го без включването на една-единствена думичка за Half-Life 3, която лично би добавил Гейб Нюъл!
Ех, ех... Тоз човечец душа има ли, бре?! Има ли изобщо съвест някаква, не изпитва ли чувства? Не е ли заставал в положението на тъгуващи фенове, питам...
Ех, ех... Тоз човечец душа има ли, бре?! Има ли изобщо съвест някаква, не изпитва ли чувства? Не е ли заставал в положението на тъгуващи фенове, питам...
Наследника
на енджина, захранващ всичките им игри ще се предлага напълно и изцяло безплатно
за разработчиците.
Почесвам се по главата, с умислено изражение, как точно те ще се склонят ей така да си дадат на някого технологията. А, де. Странно ще ми е в следващите дни. Помните ли, едно време бяха крайно категорични, че няма да позволяват на други да го използват.
"Ще
направим Source 2 достъпен безплатно за създателите на съдържание.
Това, обединено с анонсите на Epic и Unity [че Unreal Engine 4 и Unity се присъединяват към безплатно-достъпните] ще помогат на PC да продължи да доминира и бъде избор за основна платформа на компаниите за създаване на авторско съдържание."
"Нашият приоритет е увеличаването на разработническата продуктивност.
Имайки предвид колко важно стана генерирането на потребителско
съдържание, енджина е проектиран и насочен не само към професионалните разработчици, но към геймърите и позволява на самите тях да участват в създаването и протичащата разработка на любимите им игри."
Това коментира пред медиите бившия главен инжинер Джей Стели от Valve.
Енджина ще поддържа новия графичен API "Vulkan, чиято такава ще дойде с отделна версия. Разбира се, от него ще се възползват новите игри на Valve. Иначе, такава нямаше да им е в плановете.
Разполагаме като информацията само с това. Остава да разберем по-голямата част от подробностите, обаче.
Функционираща версия ще бъде пусната за употреба през ноември. Малко след това очакваме вече кои компании ще използват него за проектите си.
Доста отдавна знаем за съществуването на Source 2. Слуховете датират от 2012, когато в кода на Source Filmmaker наблюдателни потребители на ValveTime.com попаднаха на референции. Всъщност, от онзи ден знаем, но ни беше нужно само потвърждение от висш-висш кадър на компанията, какъвто е президента и Гейб Нюъл.
Липсата на анонсирани заглавия е компенсирана от представянето на няколко геймърски устройства, които Valve разработват в партнъорство с трети страни.
Едно от тях е наречено SteamLink. Иде реч за стрийминг хардуер. Устройство наподобяваща по вид на конзолна кутия, дава възможността за гладко излъчването на съдържание от Steam чрез PC или мини-компютър Steam Machine към плазмения телевизор в 1080p резолюция и 60hz опреснителна скорост. Джаджа с компактни размери, която притежателите на 4K оборудване със сигурнос биха желали да имат под ръка за максималното изживяване.
SteamLink влиза в продажба през ноември. Пазарната му цена в Европа ще е 41 евро/80 лева в наша валута.
Другото е 3D хедсет за виртуална реалност "VIVE", над който се труди по проектирането тайванския смартфонен призводител HTC, а видно Valve е изпълняват дейноста на консултанти.
Шлема разполага с дисплей с 1200х1080 резолюция на всяко око, 90Hz скорост на опресняване,
два контролера, жак за слушалки и много, много други функции.
Действащи в различни браншове, компании го хвалят като единствения по себе си поради усъвършенствана технология, която дава точна прецизност при изобразяването. Каквото го няма при конкурентните Oculus Rift и Project Morpheus на Sony.
Опита "кранчето" да заеме челно място при виртуалната реалност звучи доста успешно. А избрания момент да представят такъв хардуер в третия месец на годината, като че ли е подходящ.
Изданието PCWorld е обхванало всичко интересно.
Ако се интересувате или си търсите повод под предткст, че имате да вършите важна работа пред монитора до късно:
ValveSoftware.com
ValveSoftware.com
Бая информация се изсипа от събитието. Трудно бих я побрал в една обзорна статия, така или иначе.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар