------------------------------------------------------------
Напоследък се разчу нещо, че Crytek имат сериозни финансови проблеми и не са плащали заплатите на служителите им в много от офисите им. Поради това не след дълго след като стана ясно това чашата на търпението на някои от тях преля и започнаха да напускат.
Няма работа, няма заплати, няма нищо.
От компанията не са казали и думичка дали това наистина е вярно и състоянието може и да не е чак толкова плашещо, както медиите го изтъкват, но на пръв поглед изглежда така.
Последния сбогувал се със тях е главния графичен инженер по проучването и разработката на нови графични технологии Tiago Sousa, работил освен по всичките версии на CRYENGINE, то и по графиката на Far Cry, Crysis, Crysis 2, Crysis 3, Warface, Xbox One ексклузивa Ryse - Son of Rome и куп други неразкрити мултиплатформени проекти, пише в профила му в Linkedin.
Самият той обяви това миналия петък в Twitter профила си със думите:
"Радвам се да обявя, че ще помагам на невероятно талантливия екип на id Software по Doom и id Tech 6. Много съм развълнуван."
Гледайки това от тази страна, че е работил през повечето си време по подобряването на CRYENGINE, който за да не звуча така, като че все едно казвам, че е нещо уникално, поне е най-стабилно оптимизирания и приближаващ се до известна степен до реалността, може само да се надяваме за учудващи ефекти в Doom.
Ако става дума за компанията на Cevat Yerli, съдейки по слуховете, не ги вещае добро бъдеще, което е меко казано жалко да се чуе.
Но не мислите ли, че това е леко преувеличено една такава голяма компания като Crytek, издигнала се доста високо във бранша от откриването и, изведнъж да отиде на дъното?
0 коментар(а):
Публикуване на коментар