------------------------------------------------------------
Напоследък няма как да не сте разбрали за слуховете за Crytek, че са в криза и не плащат на служителите им, което доведе до напускането на голяма част от тях.
Досега бяха решили да не говорят по темата, но едва сега се осъзнаха, че е редно да ни кажат какво е положението и има ли светло бъдеще компанията.
В официално съобщение разпратено до медиите, те не отричат, че наистина са имали финансови затруднения, но твърдят, че вече са се справили със проблема.
Причината за тях е била, че от известно време насам компанията е в преходна фаза и се цели да се превърне от разработчик в... онлайн разпространител. Това е изисквало повече капитал и затова се е наложило да направят драстични промени в стратегиите и плановете си.
Онлайн разпространител ли? Нещо това не го разбрах...
Най-важното от цялата "наречете го както искате", която се заформи е, че са си осигурили финансиране от "не се знае къде" и бъдещето им е начертано за години напред.
"В края на крайщата, благодарение на организацията, капитализацията, портфолиото и технолгиите ни, ние положихме основите за бъдещето на Crytek - не само в близък, но и в дългосрочен план.", пише в края на съобщението.
Наскоро те обявиха, че работат по три нови проекта. Един от тях е продължението с отворен свят на Homefront, на която откупиха правата от вече несъществуващата THQ - Homefront - The Revolution, духовния наследник на Darksiders, която вече е в ръцете на Nordic Games, безплатното MMOFPS Hunt - Horrors of the Gilded Age и MOBA-та Arena of Fate.
Дали това ще се отрази над разработката им, и изобщо дали ще излезнат някои от тях на бял свят, ще разберем рано или късно.
Напоследък няма как да не сте разбрали за слуховете за Crytek, че са в криза и не плащат на служителите им, което доведе до напускането на голяма част от тях.
Досега бяха решили да не говорят по темата, но едва сега се осъзнаха, че е редно да ни кажат какво е положението и има ли светло бъдеще компанията.
В официално съобщение разпратено до медиите, те не отричат, че наистина са имали финансови затруднения, но твърдят, че вече са се справили със проблема.
Причината за тях е била, че от известно време насам компанията е в преходна фаза и се цели да се превърне от разработчик в... онлайн разпространител. Това е изисквало повече капитал и затова се е наложило да направят драстични промени в стратегиите и плановете си.
Онлайн разпространител ли? Нещо това не го разбрах...
Най-важното от цялата "наречете го както искате", която се заформи е, че са си осигурили финансиране от "не се знае къде" и бъдещето им е начертано за години напред.
"В края на крайщата, благодарение на организацията, капитализацията, портфолиото и технолгиите ни, ние положихме основите за бъдещето на Crytek - не само в близък, но и в дългосрочен план.", пише в края на съобщението.
Наскоро те обявиха, че работат по три нови проекта. Един от тях е продължението с отворен свят на Homefront, на която откупиха правата от вече несъществуващата THQ - Homefront - The Revolution, духовния наследник на Darksiders, която вече е в ръцете на Nordic Games, безплатното MMOFPS Hunt - Horrors of the Gilded Age и MOBA-та Arena of Fate.
Дали това ще се отрази над разработката им, и изобщо дали ще излезнат някои от тях на бял свят, ще разберем рано или късно.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар