То ето Dark Messiah of Might and Magic, ето Arx Fatalis, Dishonored, все безбожно добри, струващи си занимания. Не на същата категория представител е Dishonored 2 на компютри като тотал каша в поддръжката на високоскорстните PC-та.
Звезди ще сваля Arkane, поставя за цел пускането новия си проект в близко до безупречно състояние. Подобно отношение изказа Рафаел Колантонио пред GameInformer.
"Имахме сложен старт със Dishonored 2. През процеса на работа на нещо с подобни мащаби, никога не знаеш какво в крайна сметка ще се случи , особено и при PC, където възможностите от системи са безкрайни. И така, случи се, каквото се случи, но отреагирахме навреме и сега след няколко пача играта работи в ред. Разбира се, отнасяме се с огромно внимание в избягването на подобни падения."
Цялото интервю ще слушате от радиопрограмата на сайта
Естествено, обвинява програмирания енджин на база на idTech за всичко, докато за Prey ползва издръжлива, маркова технология. Тази зад Crysis серията, CRYENGINE.
Голям залък за устата на изпълнител на девелъпърско студио под егидата на не кой да е, ами че Bethesda, основния проводник за проблемите на Fallout 4 стартирала в плачевен вид НА PC. Цикълът сигурно ще се върти.
Звезди ще сваля Arkane, поставя за цел пускането новия си проект в близко до безупречно състояние. Подобно отношение изказа Рафаел Колантонио пред GameInformer.
"Имахме сложен старт със Dishonored 2. През процеса на работа на нещо с подобни мащаби, никога не знаеш какво в крайна сметка ще се случи , особено и при PC, където възможностите от системи са безкрайни. И така, случи се, каквото се случи, но отреагирахме навреме и сега след няколко пача играта работи в ред. Разбира се, отнасяме се с огромно внимание в избягването на подобни падения."
Цялото интервю ще слушате от радиопрограмата на сайта
или от gameinformer |
Естествено, обвинява програмирания енджин на база на idTech за всичко, докато за Prey ползва издръжлива, маркова технология. Тази зад Crysis серията, CRYENGINE.
Голям залък за устата на изпълнител на девелъпърско студио под егидата на не кой да е, ами че Bethesda, основния проводник за проблемите на Fallout 4 стартирала в плачевен вид НА PC. Цикълът сигурно ще се върти.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар