-----------------------------------------------------------
Дами и господа - Cossacks 3
Съвременен римейк на класическите първи Казаци от своята реалновремева стратегия.
Cossacks 3 ни поставя в 17 и 18 век на Европейския континент, като ще събираme отново ценен ресурсен материал, ще строим лагери, и ще има 5 исторически сингъл кампании, мултиплейър с 7 опонента, макс. Режим "Skirmish" съответно.
Жизненоважните многолюдни сражения и тук остават възможни. Лимитът на карта удря 1,000 единици.
Армиите си се структорират в формации (вижте шота), или всеки боец по саме - както винаги е било.
Армиите си се структорират в формации (вижте шота), или всеки боец по саме - както винаги е било.
А заедно с това, запланувана е мод поддръжка. Във връзка, даже User Level Editor запълва луфтовете.
Версията в първо време ще включва 15 фракции/нации, в численост Англия, Украйна, Франция, Русия, Прусия/Австрия. Биват замислени 20, като и качване на рендерираните AI фигури на смайващите 8,000 хил.. T.e. 1:1 идентично с оригинала.
Източник: Polygon (нр. 4, 5), GSC Game World (1 ,2, 3)
Естествено, то ще стане чрез мултифункционални ъпдейти.
Душевно стъписан съм. Леле. Да съм бил толкова страстно заинтригуван, т'ва не си спомням да е било.
Едва
ли някой би се надявал, че би бил възможен подобен обрат на събитията. Случая говорим за 15
години по-късно! Цяла изненада, че се намират съобразителни хора, които все още мислят добро отностно спасяването на конкретни стратегически серии.
Леко се съмнявам как ще сглобят геймплея. Достатъчно да няма нищо с буламача Cossacks II. Искам повече да бие към EW. Добре, че поне не е какъвто всъщност платформен ексклузив е Kомандоса.
UPDATE:
Твърденията на Gamespot са, че се прави за Windows, Linux и Macintosh захранвани пересонални компютри. Дебют - между Октомври - Декември.
UPDATE:
Твърденията на Gamespot са, че се прави за Windows, Linux и Macintosh захранвани пересонални компютри. Дебют - между Октомври - Декември.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар