------------------------------------------------------------
Покрай анонсирането на датата на излизането на играта вчера настана доста голям шум.
А днес пък започнаха да се появиха купища други нови неща.
А днес пък започнаха да се появиха купища други нови неща.
Доколкото успях, събрах повечето в един списък.
Статии:
Разни:
UbiBlog - Why Was Watch Dogs Delayed?
Eurogamer - Why Watch Dogs was delayed
Статии:
Разни:
UbiBlog - Why Was Watch Dogs Delayed?
Eurogamer - Why Watch Dogs was delayed
Превюта:
Текстови превюта:
UbiBlog - Watch Dogs - Playing In the Open World
GameInformer - Watch Dogs - A Glimpse Into Making Your Own Mark On Chicago
Видео превюта:
GameSpot - Watch Dogs - Preview
Интервюта:
Текстови интервюта:
CVG - Can Watch Dogs make you care about NPCs?
Polygon - Why Watch Dogs went into hiding
TheGuardian - Watch Dogs - freedom and morality in open-world games
Текстови интервюта:
CVG - Can Watch Dogs make you care about NPCs?
Polygon - Why Watch Dogs went into hiding
TheGuardian - Watch Dogs - freedom and morality in open-world games
Източник: AllGamesBeta
За да не пиша отделна публикация само за един друг скрийншот, ще го добавя тук.
На 5 март преди беше пуснат един нетипичен скрийншот от играта.
Едното нещо, което най се набива на очи е, че колите са невидими и се виждат само отраженията на фаровете от тях.
Честно казано, не знам дали това е направено нарочно с някаква цел или просто е от ранна версия на играта.
Най-интересната част от скрийншота е погледa на версията на Чикаго от високо.
Източник: DSOGaming.com
На 5 март преди беше пуснат един нетипичен скрийншот от играта.
Едното нещо, което най се набива на очи е, че колите са невидими и се виждат само отраженията на фаровете от тях.
Честно казано, не знам дали това е направено нарочно с някаква цел или просто е от ранна версия на играта.
Най-интересната част от скрийншота е погледa на версията на Чикаго от високо.
Източник: DSOGaming.com
0 коментар(а):
Публикуване на коментар