------------------------------------------------------------
На 40-тото световно изложение за компютърна графика Siggraph 2013, проведено от 21 до 25 юли в Анахайм, Калифорния, Балаш Торок (Balazs Torok), главния програмист и главния технически художник на REDengine Кристоф Кржичин (Krzysztof Krzyscin), от компанията са представили презентация, наречена "Курс по напредване в Реалновремевото обработване" ("Advances
in Real-Time Rendering course"), налична вече за сваляне от тук в Power Point формат (ако нямате Microsoft Office, с който да отворите файла, то има доста добри безплатни алтернативи с отворен код като Apache Open Office, Libre Office, или SoftMaker FreeOffice), в която обясняват за технологията на компанията REDengine, стояща зад игрите и, и по-специално за The Witcher 2 - Assassins of Kings / The Witcher 3 - Wild Hunt.
Ако не се интересувате от графични технологии, то в презентацията освен текст и графики, може да видите работи от игрите в детайли като модели на предмети, герой, чудовища и тем подобни други интересни неща.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар