Правя кратка ретроспекция на монументално произведение - обяснение в любов
Ама че как... за да задоволи хлапашките капризи за прехода към бъдещето на изкривените модни тенденции. Нищо лошо в насърчаването, миналото и настощяето нали са две различни реалности.
...
Като ясно небе помните, още повече ако сте от поколение 90, бушуването на емоцията да - в най-буквална дума - форсираш по тесните завой, докато под капака турбокомпресор съска, а цилиндрите на двигателя едва не откачат от натоварване. Тогава извиха сирените на пътните патрулки, и нещата се наместиха в ред.
Need for Speed Porsche първо беше за по-възрастните от нас, пък ние любяхме Underground и вече властелинът на пръстените Underground 2 заради деликатноста на разнообразието в излшък. Точно което не се натрапва дотолкова шизофренично, че ти докарва чревен колапс. При ерата на тази си култова версия не само, че NFS беше оригинална, това беше самата игра без общо взето аналог на възможностите.
Дали вграждаш подобрена трансмисия, ще пълниш азотна бутилка, 20''-ки джанти, огромен ауспух, нещо там друго, чат-пат ще харчиш от парите преди малко спечелени за нови повдигаеми фарове за Нисана... тунингът ставаше още странно интересен, с това комбинациите бяха горе-долу цялата менделеева таблица.
Специално когато някой AI опонент те предизвика в надбягване, точно тогава адреналинът облива тялото сякаш инфекция и оставяш всичко в ръцете на колата и потапящата в атмосферата на кръв, пачки, мацета, музика - правилата на ъндърграунд стрийт-рейсинга.
Издигането в топ 5 на класацията на най-добрите дрифтьори определяше правилната настройка на колата. Движението трябваше преди всичко да бъде безкомпромисно, ако се наложи бърза реакция на резките кръгови завой иначе колата се превръща в пумпал.
...ЕТО, особено тези видимо скромни елементи превъркаха в идеалния образец на запленяващата игра с акцент на класически улични гонки --да, фантастични, та завършващи и започващи като...експлозии сюжети за.зрелищни бла-бла междусъседски отмъщения, не са нещото, което може да окачествя за сензация.
Откъдето и да го погледнеш, необяснимо за човека остава, защо лекомислено взе така коствалото цялата съдба на поредицата решение, че издателството - все пак то управлява креативния поцес - заяви мълчаливо отказа от оказалата се най-разумна за двете страни формула несъразмеримата популярност на поредицата, която датира от 1994 г. насам и е получила 24 попълнения до днес.
Ако трябва откровено да изкараме истината наяве, едно 90% за това смятам, че има отношение в популяризирането мобилния сегмент; допълнително след появянето на технологията за виртуална реалност се наблюдава отслабване на темпото в работенето по игри предназначени основно за клавиатурата плюс мишка тъй като на студията им отнема сравнително по-малко време правенето на ограничен към хардуер за определени нужди продукт.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар