Анализираме извадките на медиите от затворената презентация в статията.
Много хора именно сега ще обърнат очи, но такива са нещата - за хибрид на шутър ролева игра от първо лице Cyberpunk-a приема се.
Кайл Роули от студиото: "Тук имаме по-скоро ролева игра с шутър елементи, отколкото шутър без харизма и ролеви елемент"
Планетата на хората е пред цивилна криза. МегаКорп контролира цивилното и технологично развитие... Изминаха.. а-ха, 2077 от момента на представянето на "ултрафантастичната ролева игра от бъдещето" години. Установихме връзка веднага, щом излъчването на билборда "ТЕХНИЧЕСКИ ЗАТРУДНЕНИЯ" спря; Червения Кардинал разгласи първите писани закони, важащи за киборг населението. Това е първия път, в който авторите внасят яснота по горещите въпроси. А ето и отметките които искате да знаете ТУК И СЕГА:
Най-най критичното, потвърдено на мига е твърдия отказа за включване на виртуални валути.
Микротранзакции? При игра със сингъл-плейър, ролева насоченост? Луди ли сте? - CDP
#2. Много безплатни допълнения, следващи работещия при The Witcher 3 модел.
#4. Отряд Психо са орган на реда, бандитите - уличните арбитъри;
#5. Играем характера V / Ви - за Валентин(?) /, наемник, още новак в занаята. напълно озвучен
+ Персонализирано създаване на механизирания ни герой, промяна на лицеви и физични параметри (цвят очи, коса, брада, татуси, грим, пълна промяна), избор на пол
#6. Цикъл на промяна на ден в нощ;
#7. Начален основен набор от класове Хакер/Netrunner, Тек-специалист/Techie, Бандит (б.а. - "соло"), плюс още опционални, с какъв клас ще играете определят нашите избори;
# 8. Избор от типове на бойно оръжие Power - обикновени оръжия, използвани за леки работи, Tech - арсенал на елитите, Smart - отбрана, проследяване
#9. Фикционален град, моделиран по Лос Анджелис и Сан Франциско в преливащо аестетично усещане на ерата на ротативките, отделен на кварталите City Center, ъгълът на китайците, Watson, наситен от пазарски сергии и мръсни улици, Westbrook - ориндж каунтито на японските бизнесмени, Heywood - бърлога на латиноси взели се за гангстери и Pacifica - отпадния канал за социално обременените;
#10. Мисиите нямат ограничение към ниво на прогресията, вдигаме нива чрез обикновени точки опит и "Street Cred", система за репутация, достигането до дадени членове или изпълняването на висококвалифицирани задачи изискват авторитет, авторитет се печели от странични мисии;
#11. Притежаваме обзаведен апартамент в кооперация, възможност за купуване на имоти (теория);
#12. Лека вертикална застъпеност в аспекта на изследването на града, намек за въздушен транспорт, бягане тип Джеки Чан по стени;
#13. Мегакорпорацията MILITECH господства половината от футуристичния Ел Ей.
#14. Палитра от персонажи, дилъри, наемници, "фиксъри", контрактори.
#15. Шофирането позволява смяна на изгледи от първо или трето лице, интерфейсът в превозните средства се адаптира в холограма на предния прозорец;
#16. Избираемите в началото атрибути, при създаването на героя, са Strength, Constitution, Intelligence, Tech, Reflexes, Cool;
#17. По време на бой има способност за забавяне на време;
#18. Интериорите на сградите са проходими, многоетажни жилищни и офис, технологични сгради позволяват да се разхождаме в тях;
#19. Обогатени възможности на бойната система, меле боеве, далекобойни пушки и автомати, арсенал "за всеки";
#20. Поставяне на киберпланти в героя, подобряват характеристиките и отключват специфични умения.
.... още ще научаваме градивно.
Информация: r/Cyberpunk, Gamespot, IGN, Game Informer, Twitter, ResetEra
0 коментар(а):
Публикуване на коментар