Още едва обявен, а вече с кауза: "да е*е мамата на картелната армия". Публикувани бяха удължените видеопревюта във видеопоредица, винаги така фаворизищи добрите ефекти понеже героят е експлозивоман в кръвта.
Първият такъв разглежда красотиите на двигателя APEX, модифициран по играта. Личат редица подобрения във времето, физиката на автомобилите (спекулативно) и в цялост, гладкостта движенията на обектите. Натруфаността всъщност е в есенцията на поредицата, трябва ефект "УОУ"
Тук имаме "поредния ден на работа"... дейностите в играта без лимити. Правим скайдайвинг, скок със свободно падане, пилотиране на бойни джетове, каране на военна техника, дерби с булдозери на магистралата, аспектът изглежда "резачка". Лимитите са само във въобръжението, уверяваме се.
...следвано от видеото за създаването на релефа на Солис:
Накрая завършваме със интервю със разработчиците за изпитанията при разработката.
От официалната страница на заглавието придобиваме идея за културата на развитието; мястото, където ще вилнеем на поразия, се казва Солис, древно градче на ацтеки, разтърсено от конфликтите на търсени от закона бегълци, топ място за трафик на оръжия. То се разделя на няколко сектора на различен климат - зима включва един от тях, на големина от 100 квадратни километра.
Черната ръка, частна военна организация упражнява пълен контрол на сигурност и за цел, ние се оказваме на точното място в търсене на бащинските си корени. Но Черната ръка иска да ни спре.
Много важен детайл е добавянето на перспектива на изгледа от първо лице при карането на коли - нещо, още което видяхме в Watch_Dogs 2.
Очаквам да се получи щастлив край - още едно "торнадо" от проблеми, ще напука запоследно основите на най-забавната екшън-поредица изобщо.
Първият такъв разглежда красотиите на двигателя APEX, модифициран по играта. Личат редица подобрения във времето, физиката на автомобилите (спекулативно) и в цялост, гладкостта движенията на обектите. Натруфаността всъщност е в есенцията на поредицата, трябва ефект "УОУ"
Тук имаме "поредния ден на работа"... дейностите в играта без лимити. Правим скайдайвинг, скок със свободно падане, пилотиране на бойни джетове, каране на военна техника, дерби с булдозери на магистралата, аспектът изглежда "резачка". Лимитите са само във въобръжението, уверяваме се.
...следвано от видеото за създаването на релефа на Солис:
Накрая завършваме със интервю със разработчиците за изпитанията при разработката.
От официалната страница на заглавието придобиваме идея за културата на развитието; мястото, където ще вилнеем на поразия, се казва Солис, древно градче на ацтеки, разтърсено от конфликтите на търсени от закона бегълци, топ място за трафик на оръжия. То се разделя на няколко сектора на различен климат - зима включва един от тях, на големина от 100 квадратни километра.
Черната ръка, частна военна организация упражнява пълен контрол на сигурност и за цел, ние се оказваме на точното място в търсене на бащинските си корени. Но Черната ръка иска да ни спре.
Много важен детайл е добавянето на перспектива на изгледа от първо лице при карането на коли - нещо, още което видяхме в Watch_Dogs 2.
Очаквам да се получи щастлив край - още едно "торнадо" от проблеми, ще напука запоследно основите на най-забавната екшън-поредица изобщо.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар