Деликатна работа е това да конструираш свят, изцяло въобръжаем - бъдещето на летящи коли е все оше далечна мисъл за хората.
Аферата на персоналното изживяване - "first-person RPG, not FPS" - преследва Cyberpunk 2077 няма да присъства в началото никаква форма на онлайн услуга. Изрично в приятелски разговор на журналист заяви куест-дизайнер.
Патрик Милс:
На свой ред, изявлението на друг от екипа вдигна до облаците геймърите. Че микротранзакции или лууткутии - "кутии с плячка" място нямат "в наш продукт, това е". А също така, да, ще се появяват пакети със съдържание по същия модел, приет от The Witcher 3. Абсолютно винаги безплатни за всички и леснодостъпни, концентрирани със допълнитенлни неща към финалната игра, а една полето на възможностите тук е кажи-речи безкрай, за разлика от ограничеността във Вещера на фентъзи темата, където си заключен към определено развитие - фентъзи и само фентъзи. Просто няма какво повече да искаш, страхотно.
Отново наложи се обяснение защо трябва да играем само от първо лице, а не управляваме героя "през рамо", това ще става само при кътсценовите сегменти (и на други места). Отговорът е: само един, "Искаме да се чувствате в тялото и обувките на героя. Да се усещате като герой и начертаете картата на живота чрез собствените си действия. Докато The Witcher 3 управлявате вече развит персонаж, с определена история и виждате Гералт, такъв, какъвто е, знаете за него, тук искаме да направим нещо различно - да дадем тласък на емоцията, да заложим на самосъзнанието."
Но перспективата е повече от логична. Така се насърчава ефекта на мащаба, на близкия контакт и интимност. Много повече взаимодействие разкрива, че придава повече комплексност на историята, по мое мнение. И по мнение на дизайнерите също.
"Допълнително, разполагате с повече от задълбоченост на изживяването. Така можем да внесем повече интерактивна наистеност на околния свят, когато имаме перспективата "в обувките на героя", която иначе няма да можете да усетите напълно в трето лице, така, както ние искаме да я усетите. За да имаш индивидиалност и усещане на вертикалността, ти трябва перспектива от първо лице."
Човекът е адски прав, капризничене винаги ще има. Разногласия тук, разногласия там. Така е!
Аферата на персоналното изживяване - "first-person RPG, not FPS" - преследва Cyberpunk 2077 няма да присъства в началото никаква форма на онлайн услуга. Изрично в приятелски разговор на журналист заяви куест-дизайнер.
Патрик Милс:
"Имаме някакъв прогрес, проучваме все още, но играта, която правим и ще направим, играта, която ще купите, е изцяло верна на сингълплеър формата. На това се съсредоточаваме и искаме да постигнем, пълноправен и завършен, многопластов ролеви игров продукт. Това искаме първо да свъшим, преди да разглеждаме възможните идей."
На свой ред, изявлението на друг от екипа вдигна до облаците геймърите. Че микротранзакции или лууткутии - "кутии с плячка" място нямат "в наш продукт, това е". А също така, да, ще се появяват пакети със съдържание по същия модел, приет от The Witcher 3. Абсолютно винаги безплатни за всички и леснодостъпни, концентрирани със допълнитенлни неща към финалната игра, а една полето на възможностите тук е кажи-речи безкрай, за разлика от ограничеността във Вещера на фентъзи темата, където си заключен към определено развитие - фентъзи и само фентъзи. Просто няма какво повече да искаш, страхотно.
Отново наложи се обяснение защо трябва да играем само от първо лице, а не управляваме героя "през рамо", това ще става само при кътсценовите сегменти (и на други места). Отговорът е: само един, "Искаме да се чувствате в тялото и обувките на героя. Да се усещате като герой и начертаете картата на живота чрез собствените си действия. Докато The Witcher 3 управлявате вече развит персонаж, с определена история и виждате Гералт, такъв, какъвто е, знаете за него, тук искаме да направим нещо различно - да дадем тласък на емоцията, да заложим на самосъзнанието."
сцена от трейлъра на концепция |
Но перспективата е повече от логична. Така се насърчава ефекта на мащаба, на близкия контакт и интимност. Много повече взаимодействие разкрива, че придава повече комплексност на историята, по мое мнение. И по мнение на дизайнерите също.
"Допълнително, разполагате с повече от задълбоченост на изживяването. Така можем да внесем повече интерактивна наистеност на околния свят, когато имаме перспективата "в обувките на героя", която иначе няма да можете да усетите напълно в трето лице, така, както ние искаме да я усетите. За да имаш индивидиалност и усещане на вертикалността, ти трябва перспектива от първо лице."
Човекът е адски прав, капризничене винаги ще има. Разногласия тук, разногласия там. Така е!
0 коментар(а):
Публикуване на коментар