Ядосано гледате на изпълнението на Cossacks 3 и излязлото за лъжа твърдение "ще върви в постоянни кадри на всякакъв възможен хардуер, че дори лаптопи"? Ако очаквахте друго, я новата поправка може би ще накара да се върнете в игра - а също толкова вбеси докрай, в най-лошия случай.
Определено никога не е късно за дузина точни корекции, които могат да обърнат отзивите, особено когато и критиките
към играта ти нарастват вулканично.
С Якобитите, тежката артилерия на Шотландия настанена във военния лагер идват и някои корекции върху тоталния иначе абсурдистично точково разпределение на сила на единиците, отчетливо систематизирани в табличен документ. В резултат това "Прусия е най-силна" ще спре.
Оттук-насетне...
...мускетарите ще отнемат малко повече време за зареждане на пушките, което компенсира увеличената сила на всеки извършен изстрел;
2. Ще става значително по-бързо рекрутирането на мускетарите, драгуните, "рейтърите", и особено вариантите за 17в.;
3. Леката кавалерия като Хусари, пр., ще ползва измерване на щетите по т.нар. "sword damage" скалата, което особено ще надгради възможностите на атака на тежката кавалерия;
4. Артилерията ще издържа по-дълго на износване; по-точно насочване и по-голям радиус в стрелбата на Гаубицата;
5. Т.нар upkeep, поддръжката на стените ще изисква с доста по-малко дърво и камък, докато портите ще бъдат лесно разрушими;
Освен че изтъкна "това е първоначална крачка да направим играта такава, каквато феновете които са с нас от началото я обичат" в лайвстрийм Евгений Григорович, в своеобразния гигантско-гигантска поправка още личат:
6. Нърфнати са някои от ключовите части които успяваха да надвият сами стотици преди да издъхнат от някое случайно копие;
7. Обстоен и индивидуален преглед на свойствата на всички войници до един;
8. Забързана продукцията на храна с 1/3 налагащо се от намаленото за обучението на някои нужно време;
9. Подобрен минния добив на ресурс на полезни изкопаеми..с цели 30 %;
10. Намалени с малко разходите за разширяването мястото за работници в мините.
Взема се в ръце? Или само търка петната от ризата си GSC Game World? Де да знаем...
С Якобитите, тежката артилерия на Шотландия настанена във военния лагер идват и някои корекции върху тоталния иначе абсурдистично точково разпределение на сила на единиците, отчетливо систематизирани в табличен документ. В резултат това "Прусия е най-силна" ще спре.
Оттук-насетне...
...мускетарите ще отнемат малко повече време за зареждане на пушките, което компенсира увеличената сила на всеки извършен изстрел;
2. Ще става значително по-бързо рекрутирането на мускетарите, драгуните, "рейтърите", и особено вариантите за 17в.;
3. Леката кавалерия като Хусари, пр., ще ползва измерване на щетите по т.нар. "sword damage" скалата, което особено ще надгради възможностите на атака на тежката кавалерия;
4. Артилерията ще издържа по-дълго на износване; по-точно насочване и по-голям радиус в стрелбата на Гаубицата;
5. Т.нар upkeep, поддръжката на стените ще изисква с доста по-малко дърво и камък, докато портите ще бъдат лесно разрушими;
Освен че изтъкна "това е първоначална крачка да направим играта такава, каквато феновете които са с нас от началото я обичат" в лайвстрийм Евгений Григорович, в своеобразния гигантско-гигантска поправка още личат:
6. Нърфнати са някои от ключовите части които успяваха да надвият сами стотици преди да издъхнат от някое случайно копие;
7. Обстоен и индивидуален преглед на свойствата на всички войници до един;
8. Забързана продукцията на храна с 1/3 налагащо се от намаленото за обучението на някои нужно време;
9. Подобрен минния добив на ресурс на полезни изкопаеми..с цели 30 %;
10. Намалени с малко разходите за разширяването мястото за работници в мините.
Взема се в ръце? Или само търка петната от ризата си GSC Game World? Де да знаем...
0 коментар(а):
Публикуване на коментар