-----------------------------------------------------------
Бившите, или... Айде, нека бъде така - каквото е останало от оригиналните създатели на Commandos при общото сливане на Pyro Studios и Play Wireless като една испанска компания през 2012, в резулат на който ход се формира мобилен разработчик, познат от тогава с новото име Pyro Mobile Games, правят приготовления за скорошен анонс на първия в историята на поредицата мобилен вариант.
Така след като преди месеци потвърдиха текущата разработка, предстои да научим за какво иде реч.
Цяла вечност след като се състоя пускането в продажба на последната част през есента 2003 г, предлагана във варианти за Windows и Mac OS X.
Така след като преди месеци потвърдиха текущата разработка, предстои да научим за какво иде реч.
Цяла вечност след като се състоя пускането в продажба на последната част през есента 2003 г, предлагана във варианти за Windows и Mac OS X.
Източник става сайта им, където кристално ясно се чете кратко изречение, че ни очаква нещо, невероятно:
Тийзъра става леко заинтригуващ с замъгленото фоново изображение, от което веднагически проличава характерна картинка през Втората световна война:
Укрепен бункер, пред който стоят издигнати пясъчни торби служещи за ефективно прикритие за патрулиращите периметара отвън пазачи, ако настане неочакван щурм.
А обкръжаващата сградата обстановка крещи със все сили, че говорим за развиване на действието през Нацистко време.
А обкръжаващата сградата обстановка крещи със все сили, че говорим за развиване на действието през Нацистко време.
Понастояем играта даже няма измислено име, както да я наричаме вместо с "новата Commandos. За смартфони и таблети.". С оглед на фактите, че не е разкрита информация, явно се приготвя именно анонс през март.
Но, все пак. Надали след години наред изминали в гробна тишина, изведнж внезапната новина за възкръсването с игра в "мобилен формат" е крещящо радваща. Грам не е, 'ма определено. Съмнявам се, че някой се е изкефил. Дори, често пъти по-скоро такива вести отключват съжаление към разработчиците.
Изберете който щете екслузив, имаш астрономически претенции. Хванете някой и му поискайте мнението. Той с право ще ви върне, че гледате следващата еднодневка, претъпката с невероятните микроплащания. До козирката.
Коренно ясно е какво се случва в мобилния сектор, така че. Че, такъв отговор попада напълно в границите на неоспоримото. Компаниите опитват да изопачават нещата с налагенето като стандарт на микроплащанията, но нека мъчат колко щат. Това винаги, абсолютно винаги ще поражда смут в потребителя, след като играят извън правилата.
Аз оставам скептично настроен, веднъж докато не видя какво забърквват в тенджерата. Въпреки, че интуицията ми подсказва какво ще стане.
Боя се, че поне без един гениален ум от дизайнерите и худижническия екип въобще би могло да се реализира достоен наследник на двойката и тройката, в който по съвременен начин ще се интерпретират уникалната визия, изометричния геймплей и поне в малка или значителна степен надъхващите звуци, които Матео Паскуал (втория ми любим композитор след великана Бил Браун) ми наби в мозъка с започването на първата тренировъчна мисия в двойката.
Чуя ли тоя сегмент от 45-та секунда натам... Мигновенно ме обладава носталгията! Такива моменти настъпят ли, отправям замислен поглед към рафта с безценните кутийки с оригиналните копия на последните две издания, които наистина истински се гордея, че ми е дадена възможността за притежание.
Щях да им се кефя през "крив макарон", ако баща ми не ги беше предвидливо запазил, и то неподозирайки. Историята всъщност. Скрити бяха на дъното в един занемарен прашлясал кашон, кашон в който се намираха софтуерни книги, чернови IT записки, списания на PC Mania - броеве от 2003-04 година, тях също пазя, за доброто старо време, разпиляни чаркове за ел. уреди, изнемощяли дискове - куп неща.
Между които се криеха единствените със собствени кутийки Commandos 2 - Men of Courage/ Destination Berlin, сред няколкото не толкова запазени колкото тях класики пък в оригиналните хартиени опаковки като Хемимонтските Цар: Тежеста на короната, Картаген, Delta Force - Black Hawk Down, Full Spectrum Warrior, Conflict Desert Storm (работещи, с вариращо количество забележки по слоя поради честото пъхане в CD-то), че куп забравени други, които поради недоглеждане, тогава за една бройка да отидат в боклука преди години.
А преди да ги намерим бутнати на необичайно място, обикновенно където е последното място да търсиш - дискове -, се чудехме, че вероятно са веднъж, два пъти, три пъти подхвърляни наляво-надясно и разбира се, така изгубени.
Точно изпипаните до гениалност аспекти - оригиналната концепция, характерната 2D графиката, саундтрака, динамичното AI и сигурно гаранция забравям нещо останало, превърнаха двойката в хит, а оттам цялата поредица в рядък скъпоценен диамант. От друга страна, по принцип 2 се представи високо, като по продажби се редеше на първо място в класациите.
Между които се криеха единствените със собствени кутийки Commandos 2 - Men of Courage/ Destination Berlin, сред няколкото не толкова запазени колкото тях класики пък в оригиналните хартиени опаковки като Хемимонтските Цар: Тежеста на короната, Картаген, Delta Force - Black Hawk Down, Full Spectrum Warrior, Conflict Desert Storm (работещи, с вариращо количество забележки по слоя поради честото пъхане в CD-то), че куп забравени други, които поради недоглеждане, тогава за една бройка да отидат в боклука преди години.
А преди да ги намерим бутнати на необичайно място, обикновенно където е последното място да търсиш - дискове -, се чудехме, че вероятно са веднъж, два пъти, три пъти подхвърляни наляво-надясно и разбира се, така изгубени.
Точно изпипаните до гениалност аспекти - оригиналната концепция, характерната 2D графиката, саундтрака, динамичното AI и сигурно гаранция забравям нещо останало, превърнаха двойката в хит, а оттам цялата поредица в рядък скъпоценен диамант. От друга страна, по принцип 2 се представи високо, като по продажби се редеше на първо място в класациите.
Върви модерно изказването - Commandos е StarCraft на тактическите стратегии. Който си мисли обратното, значи говори напразни хуморезки.
Ако наистина испанците са сериозни с намеренията си да вдигнат поредицата, след като и дадоха край през 2003, то ще трябва да положат ужасни усилия за доказването, че са способни да дадат ново начало.
От самото начало е планувана като трилогия. Трилогия която Desination Berlin приключи, макар леко... оспорвано заради твърде кратката и кампания (3 кампании, по 3 мисии всяка, със средна дължина до 1 час, ако си изградил тактика).
От самото начало е планувана като трилогия. Трилогия която Desination Berlin приключи, макар леко... оспорвано заради твърде кратката и кампания (3 кампании, по 3 мисии всяка, със средна дължина до 1 час, ако си изградил тактика).
Доброто представяне на мобилната версия по която уточняват , че бачкат "да направят най-добрия Commandos, който им е по силите да направят със сегашния екип", евентуално би вдигнало надеждите и дало поне малко приходи и повод за размисли отностно нови части, достъпни за повече от една платформа. Дори финансово невъзможното на този етап - изцяло нова мултиплатформена поредица, която да работи като духовен наследник.
Но едно е сигурно - докато по някакъв начин пристъпят с уверението в противоположното, остава - провал. Такъв, жалък провал който стопроцентово ще засрами истинските създатели н най-долнопробното - би се изплюл върху името на изградилата авторитет като шедъовър при тактически стратегии. Призната като такава от медии и RTS ветерани, още през 1998. Именно през годината излезе Behind the Enemy Lines - първата част.
UPDATE:
Историята е различна.
Но едно е сигурно - докато по някакъв начин пристъпят с уверението в противоположното, остава - провал. Такъв, жалък провал който стопроцентово ще засрами истинските създатели н най-долнопробното - би се изплюл върху името на изградилата авторитет като шедъовър при тактически стратегии. Призната като такава от медии и RTS ветерани, още през 1998. Именно през годината излезе Behind the Enemy Lines - първата част.
UPDATE:
Историята е различна.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар