Тръпно чаканият Metro Exodus просто става първия вграждащ новаторска технология на генериране на изображения посредством изчисляване и определяне в пиксели на посоката на светлината на обектите, кодирана като RTX Real-time Ray-tracing Tech, реално симулация на детайла на почти живо ниво.
Ще рече това, шутърът ще бъде първия в света, оползотворил последните проучвания на графичния гигант на nVidia ориентирани към архитектурата Volta представена преди време. Приложена на Titan ускорителите "най-мощната видеокарта на пазара". Твърдение, което ще загуби тежестта след година-две сигурно.
Обединеното партньорстване на Nvidia + Microsoft позволява съвместност на своеобразната в DirectX средата - нещо, което в повечето пъти е продуктивно добре. Друг въпроса е, доколко минимализирани са утечките на памет... Въобще, възможните проблеми даден продукт да се самовзриви от слабо подготвена хардуерна идея. Немалко пъти сме критични към PhysX, пак производство на нвидианците поради забавяне в особено някои игрици.
Особено и като се има предвид Metro 2033 в дните на премиерата, същата "невиждана" революция донесе "невиждана" гняв. Дълго можем да спекулираме кои са виновни, интегриращите разработчици или създателите на самите графични разработки.
Ще рече това, шутърът ще бъде първия в света, оползотворил последните проучвания на графичния гигант на nVidia ориентирани към архитектурата Volta представена преди време. Приложена на Titan ускорителите "най-мощната видеокарта на пазара". Твърдение, което ще загуби тежестта след година-две сигурно.
Обединеното партньорстване на Nvidia + Microsoft позволява съвместност на своеобразната в DirectX средата - нещо, което в повечето пъти е продуктивно добре. Друг въпроса е, доколко минимализирани са утечките на памет... Въобще, възможните проблеми даден продукт да се самовзриви от слабо подготвена хардуерна идея. Немалко пъти сме критични към PhysX, пак производство на нвидианците поради забавяне в особено някои игрици.
Особено и като се има предвид Metro 2033 в дните на премиерата, същата "невиждана" революция донесе "невиждана" гняв. Дълго можем да спекулираме кои са виновни, интегриращите разработчици или създателите на самите графични разработки.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар