Най-сетне нещо да накара кръвта да кипи, време за един Дакар, истински изкъртващ в мащабите на FUEL, останал чудовищен до ден днешен първи и последен толкова огромен свят правен в рейсър до момента.
Някак доста чудно същестуването на определени спортове са забранена територия за представяне в различен медиен формат. На пазара вече са множество вариации на спортни изживявания пренесени в домашния уют. Но сякаш пустинята, девствена, не се вписваше в крайно експлоатираните улични надбягвания. Далечната дива пустиня дава тон на фантастично рекламиран рейсър - първи напълно фокусиран върху екстремните условия от забравената от бога Paris-Dakar Rally от преди десетилетие, тромава и недобре направена за компютри поне. Официално разреши направата на оригинал дружеството, тъкмо държащо ралито с фатална дължина. Да сме точни, ASO.
Хилядолетното спокойствие тракащи та чукащи армортисьори ще нарушат в битката за голямата купа на Дакар в текущия сезон на изцеждащото тежко състезание уменията на върховатите водачи.
За нула време фикс идеята прераства в мъдрене на план от съвсем започналото - или поне правещо дребни неща извън прожекторите - Bigmoon с помощта на Deep Silver и много ясно, организаторството конкретно. Първите плодове на общия труд раждат отлично звучаща визия. Ключовата дума е отворен свят.
Мотото гласи... Мечтай, бори се и изживей
Изнесеното ще ви развълнува; максимално покрити изисквания за достоверност на вида на участниците, техните екипи и маркировка на автомобилите, официалните видове на транспорт позволени да участват са мотори, джипове, камиони, четириколки и закалени т.нар пясъчни бъгита, сред марките изпъкват имената на MAN, Kamaz, Tatra, Yamaha, Peugeot. Нещото което поражда интерес, самото състезание ще се развива на дължина от 15.000 км в динамичен на промени терен, ще присъства цялостна палитра от системи за реални ситуации при повреда, на това и онова.
Никъде всъщност не се споменява за вътрешен изглед - нещото, което ще ме накара да купя един рейсър. Харесвам Дакар и бездруго.
Догодина можем във вид на завършена да очакваме. Да не сме черногледи...
Хилядолетното спокойствие тракащи та чукащи армортисьори ще нарушат в битката за голямата купа на Дакар в текущия сезон на изцеждащото тежко състезание уменията на върховатите водачи.
За нула време фикс идеята прераства в мъдрене на план от съвсем започналото - или поне правещо дребни неща извън прожекторите - Bigmoon с помощта на Deep Silver и много ясно, организаторството конкретно. Първите плодове на общия труд раждат отлично звучаща визия. Ключовата дума е отворен свят.
Мотото гласи... Мечтай, бори се и изживей
Изнесеното ще ви развълнува; максимално покрити изисквания за достоверност на вида на участниците, техните екипи и маркировка на автомобилите, официалните видове на транспорт позволени да участват са мотори, джипове, камиони, четириколки и закалени т.нар пясъчни бъгита, сред марките изпъкват имената на MAN, Kamaz, Tatra, Yamaha, Peugeot. Нещото което поражда интерес, самото състезание ще се развива на дължина от 15.000 км в динамичен на промени терен, ще присъства цялостна палитра от системи за реални ситуации при повреда, на това и онова.
Никъде всъщност не се споменява за вътрешен изглед - нещото, което ще ме накара да купя един рейсър. Харесвам Дакар и бездруго.
Догодина можем във вид на завършена да очакваме. Да не сме черногледи...
0 коментар(а):
Публикуване на коментар