------------------------------------------------------------
Хвърлени всички работни ресурси?
Разширен но известно състав нагърбва усилия на пълен график в рамките офисите на създателите на топ оценения "Вещер", сложил точката на историята за Гералт с третото издание.
"Nad Cyberpunkiem pracuje obecnie więcej osób z gamedevu niż pracowało nad trzecią częścią Wiedźmina w najintensywniejszym miesiącu." - Екатерина Шулч (Katarzyna Szulc).
Така твърди поместено в страниците на инвеститорския форум на студиото изказване направено от изпълнител, в превод от полски език:
"По изпълняването на Cyberpunk 2077 участват много повече ръце, отколкото всичките души работили върху The Witcher 3 обединено в най-интензитетния й месец"
Очакваме дистопичната ролева игра творена съвместно със дизайнера Майк Пондсмит че ще предлага стилност от елементи. Заплетена история, бойна система, дълбочинна интерактивност и какво - мобилно придвижване? Например за летящи превозни средства интернет заговори преди седмици, от работни места на различни позиции видно набиращи кадри с капацитет в дизайнерството, програмиране.
Много умело студиото опазва замисъла докато "не дойде точно време за обявяване" , пък по наши сметки играта готвят за най-масивния продукт излизал от утробата на голямата гордост в полските гейм среди оценена на 1,000,000,000$ пазарна стойност.
Уважаемият Пондсмит отностно вероятните перипетии в творческия процес, размиването границите на действителността с границите на фантастиката, натрупания труд като дизайнер на настолни игри.
Смятайки предвид високия стандарт все пак, студиото мисли във висоти. И такова вълнение го оправдано.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар