------------------------------------------------------------
Обещания на купове - обичайните заподозрени.
Нерадушно оценената Watch_Dogs зае почетното място в класацията тотал катастрофата на PC гейминга от последните 3-4 години когато се появи, по вина вътрешно студио на Ubisoft, занимало се със набързо изплютия печален порт. Разкритикуваното студио, портващо за компютри всяко отроче от лидер фирмата учредена от братя Гийемо, уж такива проектирани за клавиатурата и мишка, ама.. хлъц - не, болният отпечатък остава у съзнанието ни
С какво като цяло продължението раширява концепцията "ТИ, хакер в свят на хиперсвързаност", или по-скоро до колко го прави където първата част в някакъв момент ставаше скучна? Дали отново слушаме голословията по стандарт "Ubisoft", която репутация познаваме на петта си пръста?
Истински сигурно е, второто взима микрофона.
Отговори във видео разбито на акценти:
1.Подобрена хакинг механика, 2.Свят, 3. Преработено аркадно поведение на автомобилите от създалите Driver - San Francisco Ubisoft Reflections, 4. Външния вид на героя и персонализацията, 5. Хайтек джаджите, 6. Тиха смърт - незабелязано промъкване, 7. Кооперативната игра, 8. Онлайн режими
Ще отворя скоба: кадрите от ранна алфа-ревизия на PS4 варианта
Много по-голямото взаимодействието със света покрай теб, усъвършенстваните умения на героя Маркус - профилирането на случайни минувачи, контролът на движението - нещата които те задържат в играта са вътре.
За мултито, който го е грижа прилагам официалното представяне на Gamescom на режимите, новият какъвто е Bounty Hunter:
В който екип от двама души се противопоставя на други двама играчи-главорези проявени криминално в града до опандизването им, а преследваните - бягат накъдето им видят очите, или наобратно. Тъй де, стил "ръкавицата на закона срещу бухалките".
0 коментар(а):
Публикуване на коментар