------------------------------------------------------------
Различната Battlefield 1 се очертава добра презентация на военните шутъри от преди 10-11 години, ами колко ли ще си струва във вида когато на 21 октомври няма връщане назад? Голямата въпросителна.
Шефът Лаура Миеле на отдел "Global Publishing" в Electronic Arts мисли, че обособяването на Battlefield в съвсем различна, нетипична култура от съвременната, изчерпана от имитация ще въдвори изцяло нова представа.
В разговор на четири очи със сайта GamesIndustry, Лаура Миеле споделя свойте гледни точки:
"Поехме тежки рискове за Battlefield 1. Загребахме обратно срещу течението от концепцията на модерни шутъри в футуристичното бъдеще. Това беше нещото върху което в даден момент спряхме и се съгласувахме да оставим за размисъл, за да проучим нагласите на нашите фенове. Реакциите на към представянето на играта беше поласкаващо и донякъде възторгващо. За нас ходът имаше смисъл. Доколкото като се позамислим за опорите на серия със достойнствата на Battlefield - масивните битки, мега-машините които управляваме, динамиката на подходите, изместването на действието от съвременния към стария свят на ПСВ звучи като точния момент да прехвърлим опорите към обстановката на изригването първата война за човека. Андрю [Уилсън - настоящ президент от 2011-г.], мисля, че беше чут на инвеститорската сбирка говорейки как Първата световна война е открита на коне и потушена от танкове. Ренесанса на технологиите при ПСВ е бил зачудващ..."
Попитана за конкуренцията между Battlefield и CoD на Activision, и надпреварите кой от кой по-добър, дамата продължава надолу по въпроса коя-коя "Battlefield тушира Call of Duty - Call of Duty тушира Battlefield?":
"Мен винаги ми се струва, че състезанията в индустрията просто съществуват за забава. Че нали става въпрос за гейм индустрията...Дълбоко вярвам, че с колкото повече съдържание разполагат и консуматорите, и индустрията, толкова по-добре за развитието, и че отрасълът така е капацитетно ползотворен. Тъй че драго подкрепям предизвикателствените състезания, но когато стане въпросът за нови игри, тая колегиална почит към конкурентите. Моето мнение е, че забава трябва да има, и смятам нашите почитатели и играещите нашите продукти, че обичат заигравките. Такова естеството на индустрията в рамките на развлекателния бранш в който функционираме е."
Попитана за конкуренцията между Battlefield и CoD на Activision, и надпреварите кой от кой по-добър, дамата продължава надолу по въпроса коя-коя "Battlefield тушира Call of Duty - Call of Duty тушира Battlefield?":
"Мен винаги ми се струва, че състезанията в индустрията просто съществуват за забава. Че нали става въпрос за гейм индустрията...Дълбоко вярвам, че с колкото повече съдържание разполагат и консуматорите, и индустрията, толкова по-добре за развитието, и че отрасълът така е капацитетно ползотворен. Тъй че драго подкрепям предизвикателствените състезания, но когато стане въпросът за нови игри, тая колегиална почит към конкурентите. Моето мнение е, че забава трябва да има, и смятам нашите почитатели и играещите нашите продукти, че обичат заигравките. Такова естеството на индустрията в рамките на развлекателния бранш в който функционираме е."
Горе-долу съм съгласен със изразността, до дъно да презирам чревоугодничеството у EA все пак, съм склонен доколкото може.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар