------------------------------------------------------------
Фреймрейтът ви секва кефа - нямате ядове, DOOM добави пълна поддръжка на приложния програмен графичен стандарт Vulkan патентован от Khronos Group, които отварят очите на света да види плавно симулиране на високопроизводителни цветни фигури на екраните, инак казано OpenGL.
Преимуществата най-вече може би се състоят в работата; следващото поколение API дава достъп от най-ниска хардуерна точка, което означава че ще има пълни правомощия всеки разработчик да се разпорежда с мощта на хардуера както сметне за добре, натоварва далеч по-малко процесора при множество симултанни процеси, но се справя ефективно при multi-CPU скейлинга.
Сега id Software твърдо застават зад думите си, те казват че ще забележите значителните разликите при поведението на по-стари видео карти спрямо когато предишните бенчмаркове. Така поне би трябвало, напоследък DOOM е третата с поддържка на новото API, преди нея се нареждат Doта 2 със Source Engine и психологическия пъзел на създалите гениалния Serious Sam хървати Croteam The Talos Principle, движен от Serious Engine версия 4 подобрения графичен двигател. Предполагаме, че разработванатата, но необявена още Serious Sam 4 ще него ще ползва.
Още преди време намеците на Croteam бяха, че продажбите на The Talos Principle ще финансират евентуалната. Буквално.
На своя Twitter уведомително неотдавна то написа що се отнася положението:
Just to be clear, Serious Sam VR is a fun separate side project, we are still working hard on Serious Sam 4 as our prime goal. Be patient!— Croteam (@Croteam) June 13, 2016
Изречението в превод: "Да сме ясни, Serious Sam VR е различен забавен проект, все така работим на пълни обороти върху Serious Sam 4 - главната цел"
Експериментът Serious Sam VR (трейлър) представлява пробивът на Croteam на VR пазарите, вероятно вас е все тая.
Обяснявам какво е нужно да направите, за да я подкарате под управлението на Vulkan:
Като за начало, проверете вашата видеокарта дали попада в поддържаните. В случая че, свалете обновявайки нейния драйвър на ревизия 16.7.2 за AMD / 368.69 за GeForce фамилията на nVidia. Следващата стъпка е пачването на играта, става от самосебе си на PC ако сте конфигурирали в Steam автоъпдейтинга. Завършило, цъкнете на прекия път на десктопа или както предпочитате, а после в Settings > Advanced > Graphics API сменете рендъра.
На следната страница повече за заобикалянето проблемите които тепърва id ще чистят.
Имайте наум: ако видео паметта на вашта nVidia карта е по-слаба от 2 GB, ще трябва да изтърпите още.
Ученолюбивите повечето от вас помнят, Vulkan еволюира полека-лека от излизащата от употреба отживелица OpenGL, започнала масово използуване през пролетта на 1992-а. Оттогава компютъра у дома от лукс стана неизменното средство за общуване със света, а изглежда назрява моментът да стъпим в друго измерение на натурална визуалност.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар