Чудодейна неземна сила надвеси щабквартирата на Electronic Arts привидно!
Прозрението на EA!?!
Прозрението на EA!?!
Вцепенени, с недоумление чухме новина от официални канали, разтърсила геймърското братство. А именно - пилотираме ВИТЛОВИ САМОЛЕТИ!!!!!!!!
Откога не бяхме? Лъжа ли е то, ако кажем "...от 2002ра"?
Не съм саркастичен, самата истина!
Не съм саркастичен, самата истина!
Помня, беше 1942, все се бодвах в земята, нервничейки "дае*а, колко разбивания...?!" За бога, никога не уцелвах баланса възли/височина/стойка и туй-то. Както по онова време, настоящите умения биха били все така "разтрогващи", макар оттогава да не съм разцъквал пуцалка с наименованието "Battlefield" - виж, бидейки вертикално/хоризонтално движене, във вертолет (Battlefield 2) например съм къде-къде сръчен.
Ескадрила Air Force Battlefield 1 ще атакува PC, Xbox One, PlayStation 4 самолетоносачите наесен - с точност 21-ви окт. 2016-а.
Феновете и кръгът *песимисти, които им втръсна сериала със екзоскелетите, дронове, мехове, жалееха за исторически достоверна игра от серията в класическо изпълнение години наред. А именно такова е на път, както в едно време! Масивни съревнования по земя, въздух, вода, полуавтоматични огнестрелни/меле оръжия за близък бой (сабии, мини-лопати!!!), коне, бойна техника от Първата световна. От това по-добро няма и накъде бре!
Фанфарите оглушително зазвънтяха "одеве" от Battlefield World Premiere лайвстрийминга, може да откриете него тука.
И ако заплюхте тазгодишното издание за своето динамично, истинско WWI пуцало, заявките са много добри. Само за сега. Какъв крайният резултат ще е, би било грешно да залагаме на едните приказки; ето в положителна страна да се надяваме.
Кадрите горе изцяло рендерирани във Frostbite, далече от геймплей демо. Трябва да призная въпреки това, еуфорията е силна!
Мислите ли, серията сега може да е такава, каквато в миналото биваше? Аз? ...Със смесени чувства съм.
Статията обновена 07.05
Още пикантности от вчерашната глъчка сумирам в статията:
Като за начало, кампанията. Думичката "линейна" DICE извадиха от речника, може би имат право а? Ще играем, подозираме, цветнокожия екземпляр на обложката:
Униформеният държи насочен своя пищов на нея към някого/нещо. От информацията до тук, борецът от 369-то командване във военните сили на американци, кръстено Harlem Hellfighters, добива смисъл на герой, в ролята на който ще сме, а базираното в периода действие ще разиграват няколко различни перспективи.
Но докато кампанията е практически пълнеж, то тематиката ще я подбутне особено с едни гърдни напред от Call of Duty - BF и CoD, двете със еднакво слабо сингълплейър звено, а и с претенции за надмощие вече...? Четвърт век?
Двубой сякаш безкраен.
"Каним ви на запомнящо се приключение в разрушен от военни действия свят, отвеждайки ви във Великата Война и ви даваме нещо невиждано различно и гениално.", споделя пред VG247
Типично, мултиплейърът ще е акцентът - нима фактът изненада някого? Не, гръбнакът от самото начало е мултито.
Зрелища от до 64 играча! Транспорт всякакъв. Ще караме тогавашни леки/тежки бронебойни машини - танкове, и камиони, мотоциклети, дори физически ще сме капитани на крайцери през всеразлични точки на няколко континента. Едни такива биват Италианските алпи, пустинята на Саудитска Арабия, Франция, Германия, та източноевропейски обстановки.
Показателно, че ще се насладим на забележителността, без никакви съмнения в това.
Унищожителите, влаковете, тези са гигантите на новата игра разказват създателите. Доколкото оръжията, и там положението е розово. Респективно имаме богат арсенал от далекобойни и хладни оръжия както споменах.
Малка подробност отностно пушките. Окачените байонети ще ползваме в безизходиците когато свършат патроните. Преимуществото при щика от ножа е атаката на засилка, тъй нареченото умение "Charge". Представете си следния сценарий. Хуквате към противников отряд стрелци, изпразвате пълнител-два и неусетно попаднете в краката на зареждащ карабина зложелател! Ще го отстраните веднага? Омърлушени ще затъпите острието му? Или от уплаха ще направите завой на 180-градуса? Ами, поваляте го без съчувствия!
Остава да видим как ли ще я надробят, ще я бъде ли или нямаа. Докъде ще възстановят влиянието на серията в отборните FPS-и или й копаят плитък гроб. Имам лоши предчувствия, целия възторг е нож с 50 остриета. В края на крайщата, обратът на 360 градуса на DICE седи сладникаво.
Изображения: r/Battlefield / 4815162348
И ако заплюхте тазгодишното издание за своето динамично, истинско WWI пуцало, заявките са много добри. Само за сега. Какъв крайният резултат ще е, би било грешно да залагаме на едните приказки; ето в положителна страна да се надяваме.
Кадрите горе изцяло рендерирани във Frostbite, далече от геймплей демо. Трябва да призная въпреки това, еуфорията е силна!
Мислите ли, серията сега може да е такава, каквато в миналото биваше? Аз? ...Със смесени чувства съм.
Статията обновена 07.05
Още пикантности от вчерашната глъчка сумирам в статията:
Като за начало, кампанията. Думичката "линейна" DICE извадиха от речника, може би имат право а? Ще играем, подозираме, цветнокожия екземпляр на обложката:
Униформеният държи насочен своя пищов на нея към някого/нещо. От информацията до тук, борецът от 369-то командване във военните сили на американци, кръстено Harlem Hellfighters, добива смисъл на герой, в ролята на който ще сме, а базираното в периода действие ще разиграват няколко различни перспективи.
Но докато кампанията е практически пълнеж, то тематиката ще я подбутне особено с едни гърдни напред от Call of Duty - BF и CoD, двете със еднакво слабо сингълплейър звено, а и с претенции за надмощие вече...? Четвърт век?
Двубой сякаш безкраен.
"Каним ви на запомнящо се приключение в разрушен от военни действия свят, отвеждайки ви във Великата Война и ви даваме нещо невиждано различно и гениално.", споделя пред VG247
Типично, мултиплейърът ще е акцентът - нима фактът изненада някого? Не, гръбнакът от самото начало е мултито.
Зрелища от до 64 играча! Транспорт всякакъв. Ще караме тогавашни леки/тежки бронебойни машини - танкове, и камиони, мотоциклети, дори физически ще сме капитани на крайцери през всеразлични точки на няколко континента. Едни такива биват Италианските алпи, пустинята на Саудитска Арабия, Франция, Германия, та източноевропейски обстановки.
Показателно, че ще се насладим на забележителността, без никакви съмнения в това.
Унищожителите, влаковете, тези са гигантите на новата игра разказват създателите. Доколкото оръжията, и там положението е розово. Респективно имаме богат арсенал от далекобойни и хладни оръжия както споменах.
Малка подробност отностно пушките. Окачените байонети ще ползваме в безизходиците когато свършат патроните. Преимуществото при щика от ножа е атаката на засилка, тъй нареченото умение "Charge". Представете си следния сценарий. Хуквате към противников отряд стрелци, изпразвате пълнител-два и неусетно попаднете в краката на зареждащ карабина зложелател! Ще го отстраните веднага? Омърлушени ще затъпите острието му? Или от уплаха ще направите завой на 180-градуса? Ами, поваляте го без съчувствия!
Остава да видим как ли ще я надробят, ще я бъде ли или нямаа. Докъде ще възстановят влиянието на серията в отборните FPS-и или й копаят плитък гроб. Имам лоши предчувствия, целия възторг е нож с 50 остриета. В края на крайщата, обратът на 360 градуса на DICE седи сладникаво.
Изображения: r/Battlefield / 4815162348
0 коментар(а):
Публикуване на коментар