------------------------------------------------------------
Бе пуснат Patch 1.05 за PC към касовата екшън-приключенската игра, върнала изразходваата сума на девелъпърния филиал на Bethesda - Bethesda Game Studios.
Приложен, нанася подобрения по отзивчивоста на Third Person изгледа, екстрата Survival Mode за калените търсачи на приключеия, в това число филтрация за Survival-геройте от менюто Character Selection,
Щом естествено смените сложността, алгоритъм слага таван на бързото пътуване, записите само когато сте в покой, затяга щетите, излага ви на зарази, умора, всеразлични опасни уязвимости.
Плячкосвайте пущинака идея по-внимателно, ако ли ще се наемате пред себе си със "Ще врътна Fallout 4 на най-максималната трудност к'вото би ми коствало!"
- General stability and performance improvements
- Fixed rare crash related to reloading a save that relies on Automatron
- Fixed issue with the robot workbench camera not moving properly immediately after canceling out of the menu
- Fixed issue with perks being repeatedly added when reloading a saved game while in robot workbench
- Fixed issue with Ada not properly traveling to an assigned settlement
- Robots can now be assigned as settlement vendors
- Fixed issue with "Appropriation" where blueprints would not appear properly if the container had already been looted prior to getting the quest
- In "The Nuclear Option," entering the Institute using the targeting helmet on Power Armor no longer inadvertently causes the player to go into combat, and become stuck in the Institute
- Fixed distance check with Robotics Expert perk
- While in Workshop mode, if the Jump button is remapped, the Y or Triangle button can still be used to jump
- Fixed issue with "Defend the Castle" where speaking to Ronnie Shaw would not properly complete the quest
- During "The Nuclear Option," fast traveling away from the Institute immediately after inserting the relay targeting sequence holotape will no longer block progression
- Fixed issue where Workshop placed light bulbs would occasionally not light properly
- Fixed occasional flashing issue with entering and exiting Power Armor
- Fixed issue where terminals would not work properly after downloading and initializing an Add-On from the Add-Ons menu
Другата медийно отразена новина свързваме със програмите, използвани в сътворяването на високопрофилното заглавие. Софтуерът Bethesda прикара в статус "Open Beta" на PC, придържайки се към обещанието от по-рано, че междуплатформено, т.нар "кросплатформено" съдържание съвместимо и при едната, и при другата платформа (PS4, XBO) ще последва малко по-късно.
А при случай такъв, че ви се удава и сте експериментирали в/у 2/3/New Vegas, какво чакате?
Отлистете четивито на Behesda.net. ще ви бъде отскок преди преминаването напред.
Отлистете четивито на Behesda.net. ще ви бъде отскок преди преминаването напред.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар