------------------------------------------------------------
Чии е "Dogmeat"? Ролята му, откъде възниква концепцията да стопанисваме животно компанъон?
Долният тип "Дневника на разработчика" монтаж формулира отговорите. Както предните няколко, този е сродно от E3 форума.
Породистото куче-миротворец е от клана Маклауд - оня безсмъртния биткаджия. Бидейки физически несломима във Fallout 4, малтретираната от генно студенокръвните съграждани животинка - бил и съм свидетел на сатаниско отношение хора-зверове спрямо почти осакатени улични/питомни/без-значение-какви кучета, никой не заслужава тая участ за троха хляб/храна няква... тоя освен дето я причинява, но тва е спор от друга есенция... на което се дължи житейската забрана.
"Догмийт" е огледален образ на Рийвър - порода немска овчарка на главния левъл дизайнер Джоел Бърджис на девълопърската дивизия на Bethesda.
Програмистът взема на работа доброволеца, добил статут "почетен гостенин на студиото", и така интелигентното куче предоставя визуални/физически данни, маниери на фиктивния двойник, което е показно, че животните и те владеят туй-онуй изкуство.
"Догмийт" е огледален образ на Рийвър - порода немска овчарка на главния левъл дизайнер Джоел Бърджис на девълопърската дивизия на Bethesda.
Програмистът взема на работа доброволеца, добил статут "почетен гостенин на студиото", и така интелигентното куче предоставя визуални/физически данни, маниери на фиктивния двойник, което е показно, че животните и те владеят туй-онуй изкуство.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар