Новините тръгнаха в хубава посока. Патч 1.17 ще приложи сравнително разширена свобода за персонализация. Реформите са по ходовата част, предимно.
Центрирането в определена зона e силно повлияно от ограничения външностен избор в областта.
"Полуаваме доста обратна връзка от играчите свързано прекалено ограничената персонализация при гумите"
Частите съставящи гумата са разделени, в тунинг сервиза са сложени кръгчета за
джантите.
гумите
Коренната промяна според SCS Software ще придаде "повече еластичност при тунинговането със стоково съдържание, както с такова от трети страни."
джантите.
гумите
Коренната промяна според SCS Software ще придаде "повече еластичност при тунинговането със стоково съдържание, както с такова от трети страни."
Модовете няма да бъдат цялостно счупени, но за по-сигурно е наложително
авторите да ги преработят съобразно свежите въведения.
Повода да работят върху това се дължи на опитите да установят единодушен диалог с производителите на гуми. Michelin, Goodyear, Continental, и Господ знае - Bridgestone сигурно.
Повода да работят върху това се дължи на опитите да установят единодушен диалог с производителите на гуми. Michelin, Goodyear, Continental, и Господ знае - Bridgestone сигурно.
В допълнение, в бъдеще са обсъждани всъщност не само козметични промени. Планират реалните данни и физични свойства на гумите. Така играча сам ще избира коя ще монтира за дадени рискови ситуации. Не на последно място, компанията ще приспособи система за класифициране според официалните европейски регламенти "за лични нужди".
Чак след това вероятно се нарежда износването.
Полека Euro Truck Simulator 2 става дълбоко комплексна игра. Какъвто в естеството си симулатора логично трябва да бъде.
Чак след това вероятно се нарежда износването.
Полека Euro Truck Simulator 2 става дълбоко комплексна игра. Какъвто в естеството си симулатора логично трябва да бъде.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар