Хо, хо, хо! А и ще добави поддръжка за... празнично съдържание - изненада по случай наближаващите коледни и новогодишни празници.
Да приемем, че не сте го разбрали все още:
Публичните бета-тестове на ъпдейта с номер 1.15 започнаха. Началото беше дадено късно вчера.
Желаещите и нетърпеливите да направят ранен тест трябва да отговарят на елементарни изисквания - да имат акаунт в Steam с активирана играта в библиотеката и да имат прости познания как работи използваната от милиони по света услуга на Гейб Нюъл и сие.
Инфо как става начина да влезете в бетата, естествено, ще намерите в края на статията.
Актуализацията ще поднесе повече глезотийки и интересни работи към всички, които бяха добавени постепенно през годината. Под това разбирайте нови звуци и редовните промени по геймплея, за да не се изгуби баланса някъде по трасето.
Както го правя всеки път, отново ще е по този начин - правя кратък обзор на нещата. Тъй, без да се увличам в прекалено много подробности, което впрочем много ми отдава, вижте какво ще вмъкне:
- Подобрена оптимизация за по-бързо правене на автоматичен запис.
- Ексклузивен интериор за DAF XF Euro 6 - най-новото попълнение в автопарка на играта.
- Нови звуци за V6 двигателите за Scania и по-реалистични звуци за Iveco Highway, Iveco Stralis
За любителите на "колкото по-шарено, толкова по-хубаво", е приготвена...
- Поддръжка за разноцветна подсветка на компонентите на таблото.
Акцента в този скрийншот е именно върху въпросната опция:
Май е редно да спомена преди да се заблудил. Не се дават подробности всички или определени камиони ще го имат, плюс какви цветове ще са между избираемите. По пътя на логиката, следва само новите модели да разполагат. А новите модели са 4 - евентуално ако не пропускам някой - Scania Streamline, Volvo FH 2014, Iveco Hi-Way и DAF XF Euro 6. В този ред на мисли, в момент на писане на това можем единствено да си спекулираме, и спекулираме... така чак до безкрай. От което няма файда, само за да храним празни надежди.
Нововъведенията в геймплея:
- По-умен темпомат (казано по шофъорската терминология) или на прост и лесен за асимилиране език за многолюдието - круиз контрол, при който ретардер устройството е автоматизирано и се активира без нуждата на никаква намеса от страна на играча.
- Trailer brake - спирачка на ремаркето.
- Поддържка на втора задна скорост за H-Shifter.
Промените по света:
- Нов интерфейс и интериор за/в шоуруумовете.
- Нов изглед за по-малките дилъри.
Дойдохме до най-якото и мигновенно привличащо вниманието от всички изброени дотук:
- Interior camera motion feature - прави така, че камерата да симулира движенията на тялото на шофъора и механизъма на шофъорската седалка.
Мммм... Дам, екстра! Стабилен напредък!
Доста голямо впечатление прави и другото:
- Поддръжка на празнично настроено съдържание.
Я! Значи че...? Де да знам, може да значи много работи. Не се изключва и да се пази в тайна представянето на зимен сезон? Да не е пък коледна окраса в градовете? А ако е допълнителни аксесоари на такава тематика? Максимално ще се изкефя ако е първото. Сторят ли го, да добавят зимен сезон, е... заклевам се, няма да имат равни.
Участването в тестовете става с натискането на няколко клика, по следния начин:
Вписвате се в Steam. Отивате в библиотеката. Цъкате десен бутон на играта, избирате "Properties". На следващия прозорец избирате "BETAS" таба и от падащото меню избирате "public_beta - 1.15 public update." После чакате Steam да изтегли новите файлове. И накрая пускате играта както сте го правили досега. Готово! Вече сте бета-тестър!
Риск да Ви се скапе профила има винаги, така че бъдете сигурни да си направете копие на "Euro Truck Simulator 2" папката някъде, преди да изпълните горните стъпки. Бетата си е все пак бета. Ако не щете да се занимавате, по-добре недейте и чакайте като всички останали.
Да приемем, че не сте го разбрали все още:
Публичните бета-тестове на ъпдейта с номер 1.15 започнаха. Началото беше дадено късно вчера.
Желаещите и нетърпеливите да направят ранен тест трябва да отговарят на елементарни изисквания - да имат акаунт в Steam с активирана играта в библиотеката и да имат прости познания как работи използваната от милиони по света услуга на Гейб Нюъл и сие.
Инфо как става начина да влезете в бетата, естествено, ще намерите в края на статията.
Актуализацията ще поднесе повече глезотийки и интересни работи към всички, които бяха добавени постепенно през годината. Под това разбирайте нови звуци и редовните промени по геймплея, за да не се изгуби баланса някъде по трасето.
Както го правя всеки път, отново ще е по този начин - правя кратък обзор на нещата. Тъй, без да се увличам в прекалено много подробности, което впрочем много ми отдава, вижте какво ще вмъкне:
- Подобрена оптимизация за по-бързо правене на автоматичен запис.
- Ексклузивен интериор за DAF XF Euro 6 - най-новото попълнение в автопарка на играта.
- Нови звуци за V6 двигателите за Scania и по-реалистични звуци за Iveco Highway, Iveco Stralis
За любителите на "колкото по-шарено, толкова по-хубаво", е приготвена...
- Поддръжка за разноцветна подсветка на компонентите на таблото.
Акцента в този скрийншот е именно върху въпросната опция:
Май е редно да спомена преди да се заблудил. Не се дават подробности всички или определени камиони ще го имат, плюс какви цветове ще са между избираемите. По пътя на логиката, следва само новите модели да разполагат. А новите модели са 4 - евентуално ако не пропускам някой - Scania Streamline, Volvo FH 2014, Iveco Hi-Way и DAF XF Euro 6. В този ред на мисли, в момент на писане на това можем единствено да си спекулираме, и спекулираме... така чак до безкрай. От което няма файда, само за да храним празни надежди.
Нововъведенията в геймплея:
- По-умен темпомат (казано по шофъорската терминология) или на прост и лесен за асимилиране език за многолюдието - круиз контрол, при който ретардер устройството е автоматизирано и се активира без нуждата на никаква намеса от страна на играча.
- Trailer brake - спирачка на ремаркето.
- Поддържка на втора задна скорост за H-Shifter.
Промените по света:
- Нов интерфейс и интериор за/в шоуруумовете.
- Нов изглед за по-малките дилъри.
Дойдохме до най-якото и мигновенно привличащо вниманието от всички изброени дотук:
- Interior camera motion feature - прави така, че камерата да симулира движенията на тялото на шофъора и механизъма на шофъорската седалка.
Мммм... Дам, екстра! Стабилен напредък!
Доста голямо впечатление прави и другото:
- Поддръжка на празнично настроено съдържание.
Я! Значи че...? Де да знам, може да значи много работи. Не се изключва и да се пази в тайна представянето на зимен сезон? Да не е пък коледна окраса в градовете? А ако е допълнителни аксесоари на такава тематика? Максимално ще се изкефя ако е първото. Сторят ли го, да добавят зимен сезон, е... заклевам се, няма да имат равни.
Участването в тестовете става с натискането на няколко клика, по следния начин:
Вписвате се в Steam. Отивате в библиотеката. Цъкате десен бутон на играта, избирате "Properties". На следващия прозорец избирате "BETAS" таба и от падащото меню избирате "public_beta - 1.15 public update." После чакате Steam да изтегли новите файлове. И накрая пускате играта както сте го правили досега. Готово! Вече сте бета-тестър!
Риск да Ви се скапе профила има винаги, така че бъдете сигурни да си направете копие на "Euro Truck Simulator 2" папката някъде, преди да изпълните горните стъпки. Бетата си е все пак бета. Ако не щете да се занимавате, по-добре недейте и чакайте като всички останали.
До това кога пълната версия ще стане достъпна за изтегляне, чакаме да
бъде пусната преди края на месеца. По мой лични изчисления, най-рано до
20 ще е факт. В кръга на шегата, тоя път искрено се надявам, че
кристалната топка няма да ме излъже, иначе... ще я запратя там където
свят не светува.
Малко ще се отклоня от темата сега...
На мен ли само ми се струва или в студиото на SCS работата като че ли никога не спира? Не Ви ли е правило впечатление, а? Достатъчно е да вземеш за пример ежемесечните обновления - продължават да се търкалят надолу по конвейера, точно по график.
Ще речеш, че тея пичове не си дават и минута почивка. Учудващо е как се справят и насмогват толкова бързо с такива мащабни проекти, при положение, че едва ли са повече от 60-70 човека (в Wikipedia пише 20, като не се знае кога тази информация е била обновявана за последно.) Айде 80, да кажем. Защото два екипа работят по две отделни заглавия. Но погледнато отстрани, и 80 са малко.
Я си спомнете колко много компании са издавали (някои и са се "перчели", което им е правило лоша шега) досега бройката на служителите, работещите по игрите им. 500. 1000. Имало е и над 1000... Страхотно небесни цифри. И примерно казано, тези 1000 човека човека пак не могат да се справят и същевременно да държат баланса. Хал хабер си нямам от разработката на игри и всичко свързано с това начинание, но напоследък като следя какво се случва в индустрията е лесно да си направиш извод за нещата и да си изградиш някакво мнение.
Има две вероятности и те са, или знаят наизуст как работи енджина им, или имат доста добра комуникация, умения, организация и шеф, който не седи зад тях и да ги пришпорва да работят по-бързо и им дудне над главите през цялото време като кречетало.
Но зарежи го това. Другото, най-важното е, че... за една година пуснаха толкова много допълнително съдържание в ъпдейтите, колкото други висшестоящи и превзети компании с хиляди служители пускат за период от 5 години, еб*си... Заслужават аплодисментите.
Малко ще се отклоня от темата сега...
На мен ли само ми се струва или в студиото на SCS работата като че ли никога не спира? Не Ви ли е правило впечатление, а? Достатъчно е да вземеш за пример ежемесечните обновления - продължават да се търкалят надолу по конвейера, точно по график.
Ще речеш, че тея пичове не си дават и минута почивка. Учудващо е как се справят и насмогват толкова бързо с такива мащабни проекти, при положение, че едва ли са повече от 60-70 човека (в Wikipedia пише 20, като не се знае кога тази информация е била обновявана за последно.) Айде 80, да кажем. Защото два екипа работят по две отделни заглавия. Но погледнато отстрани, и 80 са малко.
Я си спомнете колко много компании са издавали (някои и са се "перчели", което им е правило лоша шега) досега бройката на служителите, работещите по игрите им. 500. 1000. Имало е и над 1000... Страхотно небесни цифри. И примерно казано, тези 1000 човека човека пак не могат да се справят и същевременно да държат баланса. Хал хабер си нямам от разработката на игри и всичко свързано с това начинание, но напоследък като следя какво се случва в индустрията е лесно да си направиш извод за нещата и да си изградиш някакво мнение.
Има две вероятности и те са, или знаят наизуст как работи енджина им, или имат доста добра комуникация, умения, организация и шеф, който не седи зад тях и да ги пришпорва да работят по-бързо и им дудне над главите през цялото време като кречетало.
Но зарежи го това. Другото, най-важното е, че... за една година пуснаха толкова много допълнително съдържание в ъпдейтите, колкото други висшестоящи и превзети компании с хиляди служители пускат за период от 5 години, еб*си... Заслужават аплодисментите.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар