------------------------------------------------------------
Посетилите изложението и имали възможността да пробват за първи път Far Cry 4 преди дни, започнаха да споделят впечатленията си.
Посетилите изложението и имали възможността да пробват за първи път Far Cry 4 преди дни, започнаха да споделят впечатленията си.
Ето три от най-интересните видеа, качени в YouTube през последните дни, придружени с още кадри от сковаващите от студ планински местности на Кират.
За всеки случай, си облечете нещо топло, че да не стане фал!
За всеки случай, си облечете нещо топло, че да не стане фал!
Изглежда и четвъртата част ще я сполетят някои от проблемите на FC3.
Живеем в такова време, в което технологиите се развиват с всяка изминала секунда и всичко се движи към по-добро, уж. Поне така се предполага за гейм индустрията, която стигна нови висоти през изминалите години. Започна да се прави все по-мощен хардуер и да се измислят нови технологии за направата на игрите да изглеждат по-реалистично, да се откриват все повече студия и да се търсят нови идей за оригинални заглавия. В резултат на което, все по-често ставаме свидетели на игри, които изглеждат до такава степен реалистично, че даже може да се объркат с реалността.
В това няма нищо лошо. Но както няма перфекнтно нещо, така и това си има лоша страна. Както всичко, ако става на въпрос.
Проблема е там, че не винаги това каквото се вижда от трейлърите и скрийншотовете на дадено заглавие, се оказва чистата истина. След което започват да се водят безкрайни, наречете както мислите за добре, между обществото и разработчиците, че X играта не е изглеждала както е била представена, че не се предлага това, което е обещано, че е ужасно оптимизирана и разни подобни изказвания. Трудно е да бъдем излъгани, че за да печелят повече, компаниите с цел рекламират заглавията си много "по-лъскави", отколкото изглеждат, всъщност. Всичко опира до нещото, наречено п-а-р-и.
Проблема е там, че не винаги това каквото се вижда от трейлърите и скрийншотовете на дадено заглавие, се оказва чистата истина. След което започват да се водят безкрайни, наречете както мислите за добре, между обществото и разработчиците, че X играта не е изглеждала както е била представена, че не се предлага това, което е обещано, че е ужасно оптимизирана и разни подобни изказвания. Трудно е да бъдем излъгани, че за да печелят повече, компаниите с цел рекламират заглавията си много "по-лъскави", отколкото изглеждат, всъщност. Всичко опира до нещото, наречено п-а-р-и.
Сигурно се чудите защо казвам всичкото това и какво общо има с Far Cry 4?
Още с обявяването и, Ubisoft Montreal казаха, че в отношение на дизайн, играта ще си прилича с Far Cry 3. Моментално след като се разбра новината, дойде въпроса:
"Ще ги има ли отново проблемите от третата част?"
Третата част може би е най-добрата откъм геймплей и история, но не и откъм оптимизация. На всички ни е известно, че напоследък Ubisoft не се славят с добро име, заради лошото оптимизиране на версиите на игрите им за PC. Идва и момента да кажа, че като PC потребител и притежател на няколко от игрите им, не съм видял толкова лош продукт от тях и не мога да кажа същото, както се говори.
Докато беше казано, че са се поучили от грешките които са допуснали при 3 и следователно няма да ги има в 4, то се оказва обратното.
От трейлърите по-нагоре, се забелязва отново досадния проблем със странното поведение на враговете от Far Cry 3. Няма как да не Ви направи впечатление на няколко места, как враговете на моменти изглеждат като объркани и се чудят дали да стрелят или да седят на едно място като статуи, докато не получат куршум в челото.
Предвид, че работата по проекта не е приключена, на този етап е рано да се правят заключения, и трябва да се има наум, че заснетия геймплей е освен от конзолната версия за Playstation 4, от ранна версия, та... вероятността е повече от голяма проблема да бъде отстранен до премиерата.
От трейлърите по-нагоре, се забелязва отново досадния проблем със странното поведение на враговете от Far Cry 3. Няма как да не Ви направи впечатление на няколко места, как враговете на моменти изглеждат като объркани и се чудят дали да стрелят или да седят на едно място като статуи, докато не получат куршум в челото.
Предвид, че работата по проекта не е приключена, на този етап е рано да се правят заключения, и трябва да се има наум, че заснетия геймплей е освен от конзолната версия за Playstation 4, от ранна версия, та... вероятността е повече от голяма проблема да бъде отстранен до премиерата.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар