game over
Церемониално свърши се (и) със Runic Games, след закриване в последните седмици на немалко студия. Добилото слава такова студио със чудесния Torchlight бе насила осъдено на смърт. Неясно защо, но спира съществуване.
Защото, на кого изобщо му дреме. Полит-коректност на индустрията.
Torchlight, де факто изведе в светлините на прожекторите компанията, основала 2008 от братята майстори на Диаблото, Ерик и Том Шефър.
Особено актуална причина, изглежда слабата възвращаемост от интерактивния пъзел Хоб, цъфнал съвсем наскоро. Хипотезата обаче клони към съдника Perfect World Ent., на което е собствена дивизия. Много възможно е да не се е нуждаел повече от работната ръка и бидейки това просто е изритало мръсното коте на улицата.
Тук трябва да вкараме бележка. Perfect World е ориентиран към многопотребителски продукти, това обяснява гузното държание.
Боли да признаем. Тъй де, едно от шепата студия водени от изобретателните си мозъци изпада в безтегловнст по такъв грозен начин, докато сурогати си пробутват извращенията зад завесата на монетизациите.
Церемониално свърши се (и) със Runic Games, след закриване в последните седмици на немалко студия. Добилото слава такова студио със чудесния Torchlight бе насила осъдено на смърт. Неясно защо, но спира съществуване.
Защото, на кого изобщо му дреме. Полит-коректност на индустрията.
Torchlight, де факто изведе в светлините на прожекторите компанията, основала 2008 от братята майстори на Диаблото, Ерик и Том Шефър.
Особено актуална причина, изглежда слабата възвращаемост от интерактивния пъзел Хоб, цъфнал съвсем наскоро. Хипотезата обаче клони към съдника Perfect World Ent., на което е собствена дивизия. Много възможно е да не се е нуждаел повече от работната ръка и бидейки това просто е изритало мръсното коте на улицата.
Тук трябва да вкараме бележка. Perfect World е ориентиран към многопотребителски продукти, това обяснява гузното държание.
Боли да признаем. Тъй де, едно от шепата студия водени от изобретателните си мозъци изпада в безтегловнст по такъв грозен начин, докато сурогати си пробутват извращенията зад завесата на монетизациите.
[10/?] Runic was founded with 16(!) people all moving directly from Flagship Seattle. Starting up with 16 people is HARD y'all.— Travis Baldree (@TwinStickGames) 3 ноември 2017 г.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар