Някъде там ориентират се дизайнерите, но пък разполагаш с много различни неща за вършене отвъд тази си линейност.
Авангардна идея поднесе на масата все още набиращо сила студио, подслон за много Avalanche ветерани. Няма как иначе, самият елемент на бойна система изцяло в кунг-фу стил, в рецептата за огромно пространство сияещо от екзотика на всеки ъгъл, веднагически спечели симпатиите сред постните мобилни манджи, представени до сега.
Изкопчи пресни подробности за проекта DualShockers, пред изданието основателят разкрива; сюжетът ще продължи едва малко над 10 часа. Приблизително казано. Отнася се за онова време за горе-долу праволинейно изпълняване от начало до финалните надписи, категоричен е Стефан.
Интервюто се намира на гейм-сайта в пълнота.
Да, любопитна подробност, BioMutant се лансира за заглавие в отворен свят с безброй възможности за генни модификации. Динамиката на терена ще удвои това до 50 поне, което за начало е доволна цифра.
Изкопчи пресни подробности за проекта DualShockers, пред изданието основателят разкрива; сюжетът ще продължи едва малко над 10 часа. Приблизително казано. Отнася се за онова време за горе-долу праволинейно изпълняване от начало до финалните надписи, категоричен е Стефан.
Интервюто се намира на гейм-сайта в пълнота.
Да, любопитна подробност, BioMutant се лансира за заглавие в отворен свят с безброй възможности за генни модификации. Динамиката на терена ще удвои това до 50 поне, което за начало е доволна цифра.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар