Графикът на заетост на THQ Nordic впечатлява също. Серията MX vs ATV още 2009-та доби първа известност с деформацията на терен и ето, се сдоби с нова пълна версия. Подзаглавие All Out.
И ако миналата беше покъртително зле, създателят всъщност ще набляга на горещото удоволствие за скорост през три вида всъдеходи, кросови мотори, четириколки и UTV бъгита, съчетани в Супекрос, Национали, Точка-до-точка и други подобни класации.
Малко се знае за особено важните елементи. Деформаци на почвата на първо място. Доколко изобщо ще е вътре. Ако!
Та надпреварите ще минават на трасета от масивен тип, кажи го почти Рали Дакар с много възможности за заобиколни пътеки на дългите разстояния. На разположение на играча се тренировъчна площадка, тук ще прекарва голяма част от практика на шоу-трикове. Инак казано, абе, луди във въздуха стойки.
Нещо интересно. Измежду редовете изпъква подробността на splitscreen режим до двама души от времената на Colin McRae. Нещо което е голям плюс, освен персонализацията на водача.
Ще видим тая каква ще излезе.
И ако миналата беше покъртително зле, създателят всъщност ще набляга на горещото удоволствие за скорост през три вида всъдеходи, кросови мотори, четириколки и UTV бъгита, съчетани в Супекрос, Национали, Точка-до-точка и други подобни класации.
Малко се знае за особено важните елементи. Деформаци на почвата на първо място. Доколко изобщо ще е вътре. Ако!
Та надпреварите ще минават на трасета от масивен тип, кажи го почти Рали Дакар с много възможности за заобиколни пътеки на дългите разстояния. На разположение на играча се тренировъчна площадка, тук ще прекарва голяма част от практика на шоу-трикове. Инак казано, абе, луди във въздуха стойки.
Нещо интересно. Измежду редовете изпъква подробността на splitscreen режим до двама души от времената на Colin McRae. Нещо което е голям плюс, освен персонализацията на водача.
Ще видим тая каква ще излезе.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар