А тъкмо обратното; микс с открити и подземни линейни пространства...което може да се определи пак. Най-добре познавме запазената марка, свръхестествената атмосфера, на именно поредицата, от скатаните в станциите на опустялото метро, мъртвешки озеленели с задушаващата воня рееща се във въздуха на мършави трупове помещения...
Metro Exodus e всичко друго, ама не своеобразен баш представител на концепцията на отворените светове, за какъвто си мислехме, в рамките на закриващия след броени дни фест Джон Блок пред PCGamesN заяви категорично ясно, че е кръстоска на такава.
"Първото и най-важно искаме да сме нясно със феновете, не сме се отказвали от класическия линеен Метро дизайн. Имаме налични средни до значително големи нива предлагащи поле на свобода на действието, нелинейни такива които ще са обвързани със събития."
Да, хубаво е все пак елемента присъства в някаква пропорция.
Metro Exodus e всичко друго, ама не своеобразен баш представител на концепцията на отворените светове, за какъвто си мислехме, в рамките на закриващия след броени дни фест Джон Блок пред PCGamesN заяви категорично ясно, че е кръстоска на такава.
"Първото и най-важно искаме да сме нясно със феновете, не сме се отказвали от класическия линеен Метро дизайн. Имаме налични средни до значително големи нива предлагащи поле на свобода на действието, нелинейни такива които ще са обвързани със събития."
Да, хубаво е все пак елемента присъства в някаква пропорция.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар