Яки PvP битки в традиция... визуална кустомизация на оръжия... LAN съпорт.. реализъм на балистиката... отбележете си това.
Играта ще издава голямата Square Enix, имаща в портфолиото си Final Fantasy - поредица с културна ценност в азиатския геймърски свят чрез спомагателната организация Square Enix Collective за облагородяване на инди разработчици на Kickstarter проекти.
Огромния плюс - че се разграничава сериозно от обикновения шутър с отегчаващата си комерсиалност - я прави заглавие, което ще желаете. Тоест е предназначена за различна от геймърите, които предпочитат лесното пред емоцията класа. И няма нищо лошо в това кои какво обича, разни идеали - разни вкусове.
Звучи добре, "своеобразнен отборен FPS с мек привкус на Wolfenstein/Medal of Honor", нарича Bulkhead Interactive, разцъвтяващо британско студио, дало заявка за връщането отново на зарибяващ целеви елемент във вече изчерпаните до "върви, убивай, събирай точки" игри.
Ще бъде глътка свеж въздух в жанр на разочарования.
За финал, демонстрация на заглавието. Стига само да ни зариби.
Неизвестни за момента са както пазарен модел, така и евентуална поява. Всъщност, с оглед кривото отношение на издателя на епизодичния Hitman към предлаагането на MMO игри, надали ще пусне такова във формата на Free-2-Play скоро.Често ставаме свидетели на скоротечното загиване на подобни. Едва ли ходът би бил подходящ/
Огромния плюс - че се разграничава сериозно от обикновения шутър с отегчаващата си комерсиалност - я прави заглавие, което ще желаете. Тоест е предназначена за различна от геймърите, които предпочитат лесното пред емоцията класа. И няма нищо лошо в това кои какво обича, разни идеали - разни вкусове.
Звучи добре, "своеобразнен отборен FPS с мек привкус на Wolfenstein/Medal of Honor", нарича Bulkhead Interactive, разцъвтяващо британско студио, дало заявка за връщането отново на зарибяващ целеви елемент във вече изчерпаните до "върви, убивай, събирай точки" игри.
Ще бъде глътка свеж въздух в жанр на разочарования.
За финал, демонстрация на заглавието. Стига само да ни зариби.
Неизвестни за момента са както пазарен модел, така и евентуална поява. Всъщност, с оглед кривото отношение на издателя на епизодичния Hitman към предлаагането на MMO игри, надали ще пусне такова във формата на Free-2-Play скоро.Често ставаме свидетели на скоротечното загиване на подобни. Едва ли ходът би бил подходящ/
0 коментар(а):
Публикуване на коментар