Някога замисляли ли сте се веднъж поне, какво ако...
Преди пускането в продажба DOOM издържа рискована промяна на концепцията в цялост. Във вида си тогавашен Bethesda по принуда свали проекта, като натисна бутона за рестарт обяснявайки, че визията стояла абсурдно, най-малкото, за поредицата.
Истината лъсна на голо отностно прототиповата версия. Точно сега ще разберете това.
Обществено финансираната кампания Noclip на Дани О'Дуайър, бивш редактор във водещия сайт GameSpot целеща заснемането на камера създаването на забавлението, особено творческата дейност по игрите, излъчи зает със случката многостранен материал.
Страшно интересните епизоди Дани & компания разделят на три, всяка порцияпродължължавава средно половин час внася яснота.
За да бъдем точни Doom Ressurected прави разчитане фактологията за цялата идея представлявала Call of Duty и DOOM мешани в общ продукт. Както шеговито наричахме "Call of Doom".
#1
#2 - Създаването на Първото впечатление
#3 - Оръжия, твърда музика & плът
Преди пускането в продажба DOOM издържа рискована промяна на концепцията в цялост. Във вида си тогавашен Bethesda по принуда свали проекта, като натисна бутона за рестарт обяснявайки, че визията стояла абсурдно, най-малкото, за поредицата.
Истината лъсна на голо отностно прототиповата версия. Точно сега ще разберете това.
Обществено финансираната кампания Noclip на Дани О'Дуайър, бивш редактор във водещия сайт GameSpot целеща заснемането на камера създаването на забавлението, особено творческата дейност по игрите, излъчи зает със случката многостранен материал.
Страшно интересните епизоди Дани & компания разделят на три, всяка порцияпродължължавава средно половин час внася яснота.
За да бъдем точни Doom Ressurected прави разчитане фактологията за цялата идея представлявала Call of Duty и DOOM мешани в общ продукт. Както шеговито наричахме "Call of Doom".
#1
#2 - Създаването на Първото впечатление
#3 - Оръжия, твърда музика & плът
0 коментар(а):
Публикуване на коментар