Уроките сполетяват анонимноста.
Следващият брой от серията, която ни разкрива философията задава въпроса: персонажите и колко дълбок коренът на историята е развит де факто?
В ядрото на предшественика фокусът бе изолиран към аудиовизуалното наблюдение, контролът на които системи попадаше изцяло в ръцете на геймъра по дефиниция. Не както при sequel-a. Основният замисъл тогава заинтригува мнозинството, както съм мислел много пъти.
"При първото издание обхванахме напълно технологията за наблюдение и как можем да минем в полето на личната съприкосновеност на обикновения човек.. С Watch Dogs 2 акцентът се изменя; интересът ни попада в областта на "сериозните данни", наречи го.’". допълва разработчика Доминик Гуей, описал Watch_Dogs за експеримент със който поставят вниманието на следенето, докато продължението по видеоиграта от 2014-та ще ескалира в по-голям масив.
От известно време знаем, че това така очаквано предизвикателство изважда основни механики ползвани в най-касовите за Ubisoft заглавия - не е тайна Assassin's Creed и Far Cry. Говориме всъщност инсталираните съоръжения, с тях разкривахме клетки от картата в повечето печеливши продукти на компанията повела борба с Vivendi, някога компанията-майка на Activision Blizzard, по поглъщането гиганта. Награжденията идваха във вид на екстри. "Новия лик" изисква премахване допълнителна забава от комбинацията- AR-игрите, добили известност във високо споделящи допирни точки. Веднага наум ми идват Saints Row с извратеното Professor Genki's Super Ethical Reality Climax, състезания в тунели на времето.
По-добре изгледайте дневника, който с интерес научава подробностите тясно свързани с водещата начело с Activision и EA фирма пазарите.
Ноември очакваме ИТ екшъна в завършен по PC, Xbox One, Sony PS4..вид. Обещания от 2014.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар