------------------------------------------------------------
Звезден конфети-завършек на деня за неколцината страдащи от зависимостта "Cossacks", реновираната Cossacks от миналото се очаква... кога, огромният страдателен въпрос беше??
Трябваше "по едно време" в етап от късна 2015-та да се появи, не - оттам хоп, продажбата назад към пролетта на настоящата година, повторно изменена на "някъде, някога 2016-та" - закъсняла достатъчно много, официално ще се появи на 20.09.2016 (ранна Коледа) съобщи GSC Game World в изявление.
Лаконичен текстът гласи:
"Имаме честта да разкрием пазарната дата! Cossacks 3 ще е налична на 20 септември тази година в Европа и навсякъде другаде. Поздрави, екипът на GSC Game World!"
... но странно и поднесено, сякаш с доловима нотка на неувереност?
Мдам, "И какво, месеци наред в денонощно бине по F5 бутона за... Фейсбук писмо, съчинено от изречение?! Кога поне малко ще усетим насладата от чист геймплей, седмица след излизането?...", ще възроптаят от лудост хората надявали се през последното десетилете на достоен наследник, колкото онези които както мен обожават от сърце Commandos сънуват "чистокръвна" 4-та част, съумяли че такава никога не ще видят. Не говорим стриктно само за Cossacks името, основно за класическите стратегии в реално време - мъртъв жанр почти, подпиращ се на миналото реално.
Подкрепям ви, безумние без граници.. що за компенсация. Щеше да е добре дори gif-картинка от геймплей клип...
...уви, сега огнището на съмнения ще тлее още доста. Взаимотношенията компания - потребител, напоследък треморни, което подтиква към песимистични мисли. Навсякъде предубедени потребители негодуват от известно време насам, че източноевропейското гейм-студио разтяга локуми - премълчава за статуса на проекта.
Ако говорим за играта в заглавието, абсолютно нищичко от геймплеен аспект не ни е окото видяло още от когато миналата година наполовина то бе обявено, до момента разчитахме на изображения и... толкоз май? Друг факт подсилващ тезите, че Cossacks 3 е на ръба от разпад: напоследък интервалът на новините се разшири на месец-два, че човек се замисля какви GSC Game World ги кройка.
Търговска практика /някои биха казали рутина/ от години е студията да рекламират ударно даден продукт месеци още преди реалното представяне, като избиват десеторно повече възнаграждения в края.
Особено ако и имаме предвид черната съдба на това студио, въкръснало от гроба през 2014 след налагащата закриването през 2011-та от основателя Сергей Григорович кризисен колапс. Последваха рокади, половината кадри преминаха във Vostok Games които правят многопотребителския Survarium в S.T.A.L.K.E.R. стилистиката, а останалите кой където подал документи - преотвореното GSC, ту West Games, обвинено във взаимстване елементи тъкмо от съвършените S.T.A.L.K.E.R. серии.
Особено ако и имаме предвид черната съдба на това студио, въкръснало от гроба през 2014 след налагащата закриването през 2011-та от основателя Сергей Григорович кризисен колапс. Последваха рокади, половината кадри преминаха във Vostok Games които правят многопотребителския Survarium в S.T.A.L.K.E.R. стилистиката, а останалите кой където подал документи - преотвореното GSC, ту West Games, обвинено във взаимстване елементи тъкмо от съвършените S.T.A.L.K.E.R. серии.
"Две-в-едно" преработката (обновена графика, механики, мод-поддръжка, подобрена кампания с нови мисии) ще предлагат в Steam срещу 19$, копията в кутийка в порядъка 20-25.
Нищо не се споменава отностно попълваните бета регистрациита никъде, съставянето изглежда все по-малко постижимо 2.5 месеца преди продажба.
UPDATE:
Характеристиките, предава Polygon:
Като ще ви подсетя, изразеното преимущество при поредицата, а именно рендерирането повече от допустимата паплач наведнъж на екрана отличава Cossacks в пъти от например Age of Empires II, Rise of Nations блокбъстърите. Във въпросните ако добре помня таванът навремето стигаше 200-300, докато първата Cossacks - European Wars предлагаше "Мили Боже!" популация от 8,000 - може да кажем, че беше кадърно оптимизирана (е поне за IBM машината тогава) игра напред във времето си.
UPDATE:
Характеристиките, предава Polygon:
- 12 нации (при преммиерата, възможно стигане на броя до 21)
- 100 възможности за културни и научни проучвания в изследователския център
- 140 различни типа исторически сгради
- Морски и схватки на сушата
- Общо 5 соло кампании следващи историческа хронология през 17 и 18 век
- Онлайн игра до 8 играча или срещу управлявани от компютъра опоненти ("ботове")
Като ще ви подсетя, изразеното преимущество при поредицата, а именно рендерирането повече от допустимата паплач наведнъж на екрана отличава Cossacks в пъти от например Age of Empires II, Rise of Nations блокбъстърите. Във въпросните ако добре помня таванът навремето стигаше 200-300, докато първата Cossacks - European Wars предлагаше "Мили Боже!" популация от 8,000 - може да кажем, че беше кадърно оптимизирана (е поне за IBM машината тогава) игра напред във времето си.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар