------------------------------------------------------------
Църна друго "тийзърче" от id Software!
На фокус шестта съревнователни режима на дългоочакванaта DOOM игра в следния, сходно миналия, разискал нивата.
На фокус шестта съревнователни режима на дългоочакванaта DOOM игра в следния, сходно миналия, разискал нивата.
За 6-та по малко:
Soul Harvest - играещите обират "душите" на погубените зложелатели; печели защитилият зададен брой точки отбор или насъбралият най-много щом времето изтече.
Freeze Tag - обяснението е ненужно... нищо, ще обясня на непросветените (такива ако светуват? Quake, играли сме поколения). 1:1 наподобяващ Quake-ския, отправната точка на режима. Правилата стоят: вие и съотборниците се стреляте, като уцелените замръзват парализирани в леден куб докато дружка "стопи ледовете" помежду ви, действието по принцип извършме когато застанем в близост засегнатия . Изисква милисекунди, а вледяващият ефект - постоянен. Веднъж вледенени членовете или на добрия, или противниковия отбор, "Стражари и апаши" свършва. При равенство, "някъде" по картата играта т.нар "spawn"-ва "Демонична руна" - сдобилият се с нея придобива могъща сила... и на дневен ред е изтреблението на що шава.
Warpath - King of the Hill, изискваща колективна работа вариация на CTF (Capture The Point). Контролна точка (флаг) обикаля картата по произволна траектория, пътят към нея е обозначен визуално. И двата тима се стремят към завземането.
Domination - доброто класическо CTF с примеси на 90-тарските DOOM класики. Да, моля!
Team Deathmatch - зародиша на шутърите. Кой - кого.
Team Deathmatch - зародиша на шутърите. Кой - кого.
Clan Arena - другият познат на владеещите мултиплейър шутърите на петта пръста на ръката си. Техниката на игра диктува хода на събитията, толкова просто. Очистят ли те, дисквалификация - играем без възраждания, преимуществени оръжейни, екипировъчни и тъй нататък моментни бонуси. Най-смелите, сръчните, координираните гладиатори печелят на арената, аматьорите трупат опита.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар