Нашумелия стриймър DaSquirrelsNuts с "Sunday Night Truckin'" маратоните си за Euro Truck Simulator 2, Spin Tires и ред други симулатори, е бил поканен на разходка в сградата, в която се намира студиото на SCS Software.
Тези дни DaSquirrelsNuts е благоволил да сподели как е преминала екскурзията му от по-рано този месец със света.
По време на краткия си престой, той е носел личната камера под ръка и е заснел каквото е могъл.
Тези дни DaSquirrelsNuts е благоволил да сподели как е преминала екскурзията му от по-рано този месец със света.
По време на краткия си престой, той е носел личната камера под ръка и е заснел каквото е могъл.
(Отчаяно ми се иска да съм на негово място... Завиждам му!)
...като външен човек да се нагледа на... Г-Е-Й-М-П-Л-Е-Й ОТ AMERICAN TRUCK SIMULATOR!!!
Извинете таз моя наглост да пиша с главни букви, ама при прочитането на този ред избухнах в емоции.
Ексклузивния задкулисен видео материал ще бъде пуснат на части, в рамките на следващите два дни. Клиповете са 4 на брой, с дължина до 20-30 минути. Разделени са на параграфи - първо, трето, пето и т.н. Схващате.
Ексклузивния задкулисен видео материал ще бъде пуснат на части, в рамките на следващите два дни. Клиповете са 4 на брой, с дължина до 20-30 минути. Разделени са на параграфи - първо, трето, пето и т.н. Схващате.
Първата е вече тук. Нея съм прикачил отдолу.
В нея, DaSquirrelsNuts ни отклонява вниманието към бюрото на дизайнерите на 3D моделите на някои обекти, групата занимаваща се с рендерирането на анимациите за пешеходците в Going North DLC!, и модела на новия Актрос, по който прогреса върви с темпото на охлюв. Образно казано.
Следващата ще е за скандинавските градове в добавката и интервюто с редакторите на карти. Що се отнася до третата и четвъртата част, предполагам ще са фокусирани върху American Truck Simulator.
В нея, DaSquirrelsNuts ни отклонява вниманието към бюрото на дизайнерите на 3D моделите на някои обекти, групата занимаваща се с рендерирането на анимациите за пешеходците в Going North DLC!, и модела на новия Актрос, по който прогреса върви с темпото на охлюв. Образно казано.
Следващата ще е за скандинавските градове в добавката и интервюто с редакторите на карти. Що се отнася до третата и четвъртата част, предполагам ще са фокусирани върху American Truck Simulator.
Останалите DaSquirrelsNuts ще пусне следователно късно днес, утре и вдругиден.
Аз съм готов. Нямам търпение!!!
UPDATE - 25.01.2015, 19:13:
Част 2:
UPDATE 2:
Дами и господа,
дочакахме!!!
Първите геймплей кадри от алфа версията на American Truck Simulator са във видеото:
Част 3:
Дами и господа,
дочакахме!!!
Първите геймплей кадри от алфа версията на American Truck Simulator са във видеото:
Част 3:
Лигите ми потекоха като на бясно куче!!
Дам, успяват да върнат усещането на 18 Wheels of Steel. Атмосферата край улиците се чувства жива, сякаш. Отгоре на това, гледките са неописуеми. На всяка крачка се среща разнообразие от всякакви пейзажи, които ще те мотивират да обикаляш картата с часове. То характерните небостъргачи, дигитални билбордове, двуетажни мостове, подземни тунели, люлеещи се от силния крайбрежен вятър палми, магазинчета със светещи табели... Такива екстри отсъстваха онова време в Hard Truck.
Въобще, ще пръска по шевовете. Мале, да излиза по-бързо!
За незнам кой път го правя, спрях да ги броя. Шапка свалям на SCS Software. Възхищавам се на дизайнерите. Амбицията им да създават света на реални местности пиксел по пиксел на базата на снимков материал... Изумително е. Признавам, недоумявам откъде този стремеж. За мен тея хора не са човешки същества, а няк'ви машини.
Едва ли мога да си представя каква здрава психика, какви умения и постоянство се иска за тази позиция.
UPDATE 4:
Част 4 - последна:
Обширното интервю с Павел Себор.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар