-----------------------------------------------------------
Усетиха се, че е време да го направят!
Ubisoft разкриха порция от пикантни детайли за производителността, кампанията и нещо, което никой не очакваше да стане толкова рано - тийзнха нова версия на Blood Dragon.
Че наследника на шутъра на 2012 година изглежда обещаващо е ясно. Обаче това далеч не значи, че отново няма да ги има проблеми на миналата част. Напротив - може да се окаже точно обратното, ако не по-лошо. Във всеки случай, няма как да разберем докато играта не се появи на бял свят, което ще стане другия месец на 18-ти.
По принцип на Far Cry 3 нещото, което най и куцаше беше предимно прекалено посредствената история, според обществото. На мен не ми се видя чак толкова зле. Айде, това го отпиши. Не знам дали може да се изтъкне като минус, защото е рядкост да видиш заглавие, на което историята да си струва наистина до толкова, че да те разчувства. Но друг въпрос е лошото A.I., слабата оптимизация при различните конфигурации и сбъглясания от всякъде мултиплейър компонент, който две години след излизането... още не работи като хората.
Понеже информацията не е никак малко, ще карам подред на нещата, за да е по-лесно за четене.
Започвам най-напред с резолюцията.
Знаете, че не един път Ubisoft-ци са се озовавали в центъра на скандали свързани с графиката и оптимизацията в Assasin's Creed, заради което напоследък темата за резолюцията и кадрите започна да се засяга все по-често и по-често, като става въпрос за някое тяхно произведение.
На всички ни е пределно ясно, че компанията на Ив Гилермо обича да отделя повече внимание на дребните детайли и да рекламира игрите си с "надута" графика, отколкото на геймплея и оптимизацията.
Дори да остава само месец до премиерата, още не е ясно със сигурност с каква резолюция и дали кадрите ще са заключени на 30 или 60 на всички платформи.
От студиото на Ubisoft в Montreal са сметнали, че е по-добре да не дават крайни стойности, но както винаги прибързаха да уточнят, преди да са заляти от хиляди въпроси, че ще се стремят да последния момент да направят играта да върви с разделителна способност 1080p и X кадри в секунда на PC, Xbox One и PS4.
По принцип на Far Cry 3 нещото, което най и куцаше беше предимно прекалено посредствената история, според обществото. На мен не ми се видя чак толкова зле. Айде, това го отпиши. Не знам дали може да се изтъкне като минус, защото е рядкост да видиш заглавие, на което историята да си струва наистина до толкова, че да те разчувства. Но друг въпрос е лошото A.I., слабата оптимизация при различните конфигурации и сбъглясания от всякъде мултиплейър компонент, който две години след излизането... още не работи като хората.
Понеже информацията не е никак малко, ще карам подред на нещата, за да е по-лесно за четене.
Започвам най-напред с резолюцията.
Знаете, че не един път Ubisoft-ци са се озовавали в центъра на скандали свързани с графиката и оптимизацията в Assasin's Creed, заради което напоследък темата за резолюцията и кадрите започна да се засяга все по-често и по-често, като става въпрос за някое тяхно произведение.
На всички ни е пределно ясно, че компанията на Ив Гилермо обича да отделя повече внимание на дребните детайли и да рекламира игрите си с "надута" графика, отколкото на геймплея и оптимизацията.
Дори да остава само месец до премиерата, още не е ясно със сигурност с каква резолюция и дали кадрите ще са заключени на 30 или 60 на всички платформи.
От студиото на Ubisoft в Montreal са сметнали, че е по-добре да не дават крайни стойности, но както винаги прибързаха да уточнят, преди да са заляти от хиляди въпроси, че ще се стремят да последния момент да направят играта да върви с разделителна способност 1080p и X кадри в секунда на PC, Xbox One и PS4.
Даже и думичка не се споменава за Xbox 360 и PS3 версиите, което сами ще се дсетите какво значи.
Освен това, креативния директор издаде, че "много скоро" се очаква да бъдат обявени и изисквания за PC версията. А гейм разработчиците скоро го разбират като след седмици, така че ще стане към края на месеца, началото на ноември, в най-лошия случай.
Цялото нещо ми намирисва на рекламен трик за повдигането на продажбите седмици преди излизането. Защо мисля така. Еми... като не е ясно, защо изобщо излизаш пред публиката, за да кажеш нещо, което не е окончателно. Или казваш какво ще бъде точно и ясно без да овърташ, или по-добре не го прави. Просто е. Имам чувството, че са решили да замаскират случая като кажат, че са се опитвали да направят играта да върви с 1080p/60 FPS, а то всъщност няма да е така, но не са успяли, колкото да съобщят, че са се пробвали, за да не им пилят феновете на главата, че не са опитали и не са казали след това. Сигурно са си казали нещо от сорта на: "Я дайде да им дадем някакви примерни цифри, колкото да има нещо, че да не ни се оплакват после, че не сме казали нищо."
В края на крайщата, 1080p и 30 или 60 кадъра в секунда - по-добре не се надявайте много на второто, за да не се окажете сериозно разочаровани накрая.
Може и да не съм прав, знам ли... Но за мен най-важното за една игра е не с каква резолюция или кадри върви - именно и затова не се интересувам от такива подробности, а да притежава иновативност - нещо, което не е било правено преди, да изглежда прилично, да има завладяваща история, геймплей и да е оптимизирана да върви на широк спектър от конфигурации. Мисля, че точно това е ключа една игра да е успешна. Има ли значение като е 7-и-там-колко-беше и 30 кадъра? Не е ли важното да e може да се играе нормално, а? Това не мога да проумея - от какво значение са резолюцията и кадрите.
Наред с техническите данни бе дръпната завесата и над дължината на кампанията, която ще надминава 35 часа.
На въпрос на друг потребител отправен към Alex Hutchinson отново в Twitter, колко ще трае кампанията, креативния директор на проекта отговаря, че е много трудно да се определи, защото първо, че всеки има собствен стил на игра. и второ - зависи как точно си решил да процедираш и намислил ли си да изпълниш и страничното съдържание. Според самия него, ако си решил да изпълниш историята и страничното съдържание, вероятно ще са ти нужни приблизително някъде около плюс-минус 35 часа - доста солидна цифра за шутър на днешно време.
Точните му думи:
Освен това, креативния директор издаде, че "много скоро" се очаква да бъдат обявени и изисквания за PC версията. А гейм разработчиците скоро го разбират като след седмици, така че ще стане към края на месеца, началото на ноември, в най-лошия случай.
Цялото нещо ми намирисва на рекламен трик за повдигането на продажбите седмици преди излизането. Защо мисля така. Еми... като не е ясно, защо изобщо излизаш пред публиката, за да кажеш нещо, което не е окончателно. Или казваш какво ще бъде точно и ясно без да овърташ, или по-добре не го прави. Просто е. Имам чувството, че са решили да замаскират случая като кажат, че са се опитвали да направят играта да върви с 1080p/60 FPS, а то всъщност няма да е така, но не са успяли, колкото да съобщят, че са се пробвали, за да не им пилят феновете на главата, че не са опитали и не са казали след това. Сигурно са си казали нещо от сорта на: "Я дайде да им дадем някакви примерни цифри, колкото да има нещо, че да не ни се оплакват после, че не сме казали нищо."
В края на крайщата, 1080p и 30 или 60 кадъра в секунда - по-добре не се надявайте много на второто, за да не се окажете сериозно разочаровани накрая.
Може и да не съм прав, знам ли... Но за мен най-важното за една игра е не с каква резолюция или кадри върви - именно и затова не се интересувам от такива подробности, а да притежава иновативност - нещо, което не е било правено преди, да изглежда прилично, да има завладяваща история, геймплей и да е оптимизирана да върви на широк спектър от конфигурации. Мисля, че точно това е ключа една игра да е успешна. Има ли значение като е 7-и-там-колко-беше и 30 кадъра? Не е ли важното да e може да се играе нормално, а? Това не мога да проумея - от какво значение са резолюцията и кадрите.
Наред с техническите данни бе дръпната завесата и над дължината на кампанията, която ще надминава 35 часа.
На въпрос на друг потребител отправен към Alex Hutchinson отново в Twitter, колко ще трае кампанията, креативния директор на проекта отговаря, че е много трудно да се определи, защото първо, че всеки има собствен стил на игра. и второ - зависи как точно си решил да процедираш и намислил ли си да изпълниш и страничното съдържание. Според самия него, ако си решил да изпълниш историята и страничното съдържание, вероятно ще са ти нужни приблизително някъде около плюс-минус 35 часа - доста солидна цифра за шутър на днешно време.
Точните му думи:
"Трудно е да се каже. Зависи ако се се наел с задачата да изпълниш всичко, заедно със странично съдържание. Вероятно някъде околко 35 часа."
От 15 до 60 часа пък ще трябват за да се изпълни, отключи и разкрие абсолютно всичко, което крие буйния и непредсказуемо красивия свят.
Ако може да се вярва на голяма част от казаното, се очертава да бие всички останали части по дължина и разнообразие. Определено ще има какво да се цъка в студените дни, които се очакват през следващите месеци.
И за да приключа подобаващо,
Заедно с всичкото по-горе се тийзна, че се работи по Blood Dragon в света на Far Cry 4.
Попитан от RedBull какво следва за екипа след като Far Cry 4 се появи на пазара и мислят ли да се завърнат отново към фантастичните елементи и "светещите дракони" за следващата част на Blood Dragon, Hutchinson отговаря, че обмислят нещата и че следващата част щяла да е в стила на Far Cry 4. Т.е, да се развива на същото място.
"Обмисляме го... Никога не знаеш.", отсича той.
Far Cry 4 - Blood Dragon в миналото на Кират? Звучи ми добре. Като изключим "Dragon" от името.
Far Cry 4 - Blood Dragon в миналото на Кират? Звучи ми добре. Като изключим "Dragon" от името.
Едно е ясно - трябва да се има предвид, че няма гаранция, че всичко ще се случи. Все пак, да не забравяме, че обещанията са си само обещания. Както е казал мъдрия човек, думите подкрепени без действия са нищо.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар