А Вие търсите...?

17 октомври 2014 г.

Far Cry 4 - PC версията вероятно ще върви на 1080p, Колко дълга е кампанията, и още



-----------------------------------------------------------

Усетиха се, че е време да го направят!

Ubisoft разкриха порция от пикантни детайли за производителността, кампанията и нещо, което никой не очакваше да стане толкова рано - тийзнха нова версия на Blood Dragon.

Че наследника на шутъра на 2012 година изглежда обещаващо е ясно. Обаче това далеч не значи, че отново няма да ги има проблеми на миналата част. Напротив - може да се окаже точно обратното, ако не по-лошо. Във всеки случай, няма как да разберем докато играта не се появи на бял свят, което ще стане другия месец на 18-ти.

По принцип на Far Cry 3 нещото, което най и куцаше беше предимно прекалено посредствената история, според обществото. На мен не ми се видя чак толкова зле. Айде, това го отпиши. Не знам дали може да се изтъкне като минус, защото е рядкост да видиш заглавие, на което историята да си струва наистина до толкова, че да те разчувства. Но друг въпрос е лошото A.I., слабата оптимизация при различните конфигурации и сбъглясания от всякъде мултиплейър компонент, който две години след излизането... още не работи като хората.

Понеже информацията не е никак малко, ще карам подред на нещата, за да е по-лесно за четене.

Започвам най-напред с резолюцията.

Знаете, че не един път Ubisoft-ци са се озовавали в центъра на скандали свързани с графиката и оптимизацията в Assasin's Creed, заради което напоследък темата за резолюцията и кадрите започна да се засяга все по-често и по-често, като става въпрос за някое тяхно произведение.

На всички ни е пределно ясно, че компанията на Ив Гилермо обича да отделя повече внимание на дребните детайли и да рекламира игрите си с "надута" графика, отколкото на геймплея и оптимизацията.

Дори да остава само месец до премиерата, още не е ясно със сигурност с каква резолюция и дали кадрите ще са заключени на 30 или 60 на всички платформи.

От студиото на Ubisoft в Montreal са сметнали, че е по-добре да не дават крайни стойности, но както винаги прибързаха да уточнят, преди да са заляти от хиляди въпроси, че ще се стремят да последния момент да направят играта да върви с разделителна способност 1080p и X кадри в секунда на PC, Xbox One и PS4.
 
Даже и думичка не се споменава за Xbox 360 и PS3 версиите, което сами ще се дсетите какво значи.



Освен това, креативния директор издаде, че "много скоро" се очаква да бъдат обявени и изисквания за PC версията. А гейм разработчиците скоро го разбират като след седмици, така че ще стане към края на месеца, началото на ноември, в най-лошия случай.


 Цялото нещо ми намирисва на рекламен трик за повдигането на продажбите седмици преди излизането. Защо мисля така. Еми... като не е ясно, защо изобщо излизаш пред публиката, за да кажеш нещо, което не е окончателно. Или казваш какво ще бъде точно и ясно без да овърташ, или по-добре не го прави. Просто е. Имам чувството, че са решили да замаскират случая като кажат, че са се опитвали да направят играта да върви с 1080p/60 FPS, а то всъщност няма да е така, но не са успяли, колкото да съобщят, че са се пробвали, за да не им пилят феновете на главата, че не са опитали и не са казали след това. Сигурно са си казали нещо от сорта на: "Я дайде да им дадем някакви примерни цифри, колкото да има нещо, че да не ни се оплакват после, че не сме казали нищо."
 
В края на крайщата, 1080p и 30 или 60 кадъра в секунда - по-добре не се надявайте много на второто, за да не се окажете сериозно разочаровани накрая.


Може и да не съм прав, знам ли... Но за мен най-важното за една игра е не с каква резолюция или кадри върви - именно и затова не се интересувам от такива подробности, а да притежава иновативност - нещо, което не е било правено преди, да изглежда прилично, да има завладяваща история, геймплей и да е оптимизирана да върви на широк спектър от конфигурации. Мисля, че точно това е ключа една игра да е успешна. Има ли значение като е 7-и-там-колко-беше и 30 кадъра? Не е ли важното да e може да се играе нормално, а? Това не мога да проумея - от какво значение са резолюцията и кадрите.

Наред с техническите данни бе дръпната завесата и над дължината на кампанията, която ще надминава 35 часа.

На въпрос на друг потребител отправен към Alex Hutchinson отново в Twitter, колко ще трае кампанията, креативния директор на проекта отговаря, че е много трудно да се определи, защото първо, че всеки има собствен стил на игра. и второ - зависи как точно си решил да процедираш и намислил ли си да изпълниш и страничното съдържание. Според самия него, ако си решил да изпълниш историята и страничното съдържание, вероятно ще са ти нужни приблизително някъде около плюс-минус 35 часа - доста солидна цифра за шутър на днешно време.

Точните му думи:

"Трудно е да се каже. Зависи ако се се наел с задачата да изпълниш всичко, заедно със странично съдържание. Вероятно някъде околко 35 часа."


От 15 до 60 часа пък ще трябват за да се изпълни, отключи и разкрие абсолютно всичко, което крие буйния и непредсказуемо красивия свят.


Ако може да се вярва на голяма част от казаното, се очертава да бие всички останали части по дължина и разнообразие. Определено ще има какво да се цъка в студените дни, които се очакват през следващите месеци.

И за да приключа подобаващо,

Заедно с всичкото по-горе се тийзна, че се работи по Blood Dragon в света на Far Cry 4.

Попитан от RedBull какво следва за екипа след като Far Cry 4 се появи на пазара и мислят ли да се завърнат отново към фантастичните елементи и "светещите дракони" за следващата част на Blood Dragon, Hutchinson отговаря, че обмислят нещата и че следващата част щяла да е в стила на Far Cry 4. Т.е, да се развива на същото място.
 
"Обмисляме го... Никога не знаеш.", отсича той.

Far Cry 4 - Blood Dragon в миналото на Кират? Звучи ми добре. Като изключим "Dragon" от името.
 
Едно е ясно - трябва да се има предвид, че няма гаранция, че всичко ще се случи. Все пак, да не забравяме, че обещанията са си само обещания. Както е казал мъдрия човек, думите подкрепени без действия са нищо.

0 коментар(а):

Публикуване на коментар

Изживей Втората световна война в 16:9 формат

Етикети - ключови думи (#-Z)

18 wheels of steel 20th century fox 4a games геймини забавни игри кило абсурди книги музика свят сериали спорт технологии филми activision amc american truck simulator assassin's creed battlefield bethesda bethesda softworks better call saul blizzard entertainment blizzcon blogger breaking bad call of duty call of duty 4 modern warfare capcom cd projekt red city interactive codemasters colin mcrae dirt colin mcrae dirt 2 colin mcrae rally comic con command & conquer command & conquer 3 kane's wrath command & conquer 3 tiberium wars command & conquer generals command & conquer generals zero hour command & conquer red alert command & conquer red alert 2 command & conquer red alert 3 commandos commandos 2 men of courage commandos 3 destination berlin commandos behind enemy lines commandos beyond the call of duty company of heroes company of heroes 2 cossacks cossacks 3 cossacks back to war cossacks european wars cossacks the art of war croteam cryengine crysis crysis 2 crysis 3 crysis warhead crysis wars crytek cyberpunk 2077 dark horse comics darksiders darksiders 2 dasquirrelsnuts deep silver diablo diablo II diablo III diablo III reaper of souls dirt 3 dirt 4 dirt rally dishonored disney doom e3 electronic arts epic games escape from tarkov et legacy euro truck simulator euro truck simulator 2 eurogamer eurogamer expo fallout fallout 4 far cry far cry 2 far cry 3 far cry 3 blood dragon far cry 4 far cry primal fast and furious fast and furious 7 fear the walking dead fuero games furious 7 gameinformer gameleaks games for windows live gamescom gamespot gamespy gametrailers gdc gog gray matter interactive grid grid 2 grid 3 grid autosport gsc game world hacked haemimont games half life half life 2 half life 3 happy new year hit.bg hitman hitman absolution hitman agent 47 humble bundle id software ign independence day lionsgate lucasfilm machinegames mad max fury road medal of honor warfighter metro 2033 metro last light metro redux michael bay microsoft miracle of sound need for speed need for speed underground need for speed underground 2 nintendo nordic games nvidia paramount pictures pax pax prime 2012 person of interest platform32 prison break pulsar games pyro mobile games pyro studios quake quake live quakecon real-time strategy redkit relic entertainment return to castle wolfenstein scania truck driving simulator the game scs software sega serious sam sierra sniper ghost warrior sniper ghost warrior 2 sony source engine splash damage splinter cell square enix stalker star trek star wars starcraft starcraft brood war starcraft II starcraft II heart of the swarm starcraft II legacy of the void starcraft II wings of liberty steam steam greenlight terminator terminator 2 judgment day terminator genesis terminator genisys tgs the expendables 3 the walking dead the witcher the witcher 2 assassins of kings the witcher 3 wild hunt the witcher adventure game the witcher battle arena the world of witcher thq transformers 4 age of extinction twitch ubisoft universal studios unreal engine uplay valve vgx vigil games warcraft III warner bros. watch_dogs watch_dogs 2 westwood studios wolfenstein wolfenstein 3d wolfenstein enemy territory wolfenstein the new order wolfenstein the old blood world of warcraft youtube zenimax interactive