Ако Ви е убягнало и не сте го забелязали:
От седмица в социалните мрежи се върти информацията, че на 30 октомври ще стане разкриването на мултиплейър компонента.
Допускам,
че ще се разяснят детайлни подробности за редактора на карти, за който се знае само - ще може да се използват превозни средства на
картите. Но под въпрос е за кой тип карти се отнася - сингълплейър или мултиплейър-ориентираните карти.
Не че се занимавам с направата на карти, ама поне като правиш нещо, еми... аджеба, прави го така, че да върши някаква работа, не колкото да го има за бройка.
Ей точно затова сега не знам какво да очаквамот четворката в това отношение. На кантар съм. Ту мисля, че може да са се осъзнали какви грешки са допуснали и да са ги отстранили отрано, ту мисля, че положението няма да е съвсем различно. Ще изчакам да чуя какво имат да кажат и какво са криели толкова дълго време, че предприеха решението да разкрият тези два елемента толкова късно, преди да се надявам на нещо.
UPDATE:
Речено-сторено.
Днес бе представен Battles of Kyrat - един от режимите в мултиплейъра, който пък ще е асиметричен.
Обаче за редактора не се споменава и дума никъде в новината, за пореден път. Което ме навява на мисълта, че пак ще е калпав. Щом като досега не се каза нищо по темата, то друг път няма кога - играта излиза след по-малко от 3 седмици. Все пак още е рано да се спекулира каквото и да е било свързано с него и да се правят крайни изводи на базата на... лични догадки.
Нека пристъпя към какво е туй нещо "асиметричен мултиплейър" и след това ще видим режима.
Така. Определено няма как да не сте чули за Evolve - новия шутър на Turtle Rock Studios, създателите на Left 4 Dead. Ами, тя притежава такъв компонент, който е структориран по различен. По прост начин обяснено, изглежда така - отбор от 4 играча се изправя срещу огромен звяр, който бива управляван от пети играч и за да бъде свален, трябват много усилия и боеприпаси.
Сега за дадения режим.
Първо, искам да кажа, че ИМА слонове в мултиплейъра, което е знак, че има вероятност да има други превозни средства - джипове, камиони, ала бала...
Battles of Kyrat е PVP режим, в който две фракции се сражават едни срещу други.
Те са "Rakshasa" - елитната армия на г.н. "Не Обичам Да Си Цапам Обувките С Кръв" или Pagan Min, и "Golden Path" - бунтовниците, които искат да свалят от власт самопровъзгласилия се за диктатор, за да спрат насилието и вандалщината в родното им място.
Характерното за "Rakshasa" е, че са митични войни, притежават могъщата сила да призовават животни, които да се бият на тяхна страна по всяко време и използват само лък и стрела. Освен това, те имат умение, което им позволява да стават невидими и могат да използват слоновете като превозно средство, за да прекосяват картата по-бързо при необходимост. Другия плюс е, че играчите ще имат правото да командват въпросните четириноги и да им задават позиции - като къде да пазят, напраимер.
Докато "Golden Path" разполагат със съвременна техника от оръжия и превозни средства, оборудвани с картечници и т.н. Те нямат свърхестествени способности и не могат да водят със себе си армия от животни, но имат камбанариите (Bell Towers), които дават 360-градусов изглед на картата и играчите могат да ги използват да засичат и следят опонентите си от далече, което им дава известна преднина да планират тактиките си.
Отделете няколко секунди на геймплей трейлъра, в който ще видите визуално всички тези неща в действие.
Първоначално на играчите ще бъдат предоставени 10 карти и 3 режима - Outpost, Propaganda и Demon Mask. Отностно колко е ограничението за играчи в екип, максималния брой е 5, което значи 5 срещу 5. Колкото до дължината на мачовете, ще траят средно по 20 минути.
Точни детайлности за картите не са ясни. Но за режимите се знае мъничко.
Outpost - Играчите от, нека го наречем - отбор "Golden Path", се опитват да превземат аванпост, за да получат правата над територията, която обваща той, докато отбор "Rakshasa" се опитва да им попречат да го сторят. Един вид Capture The Flag режим с единствената разлика, че флага е заместен с друго.
Propaganda - Тук отбор "Golden Path", които както подсказва името на режима, трябва да преустанови работата на 3 радио инсталации, за да спрат предаването на пропагандно съобщение, което Pagan Min се опитва да разпространи в Кират
Demon Mask - В този режим се залага на бързината и ловкоста. Двата отбора трябва да намерят някаква "демонична" маска скрита на картата и да я върнат в базата си.
Покрай приятната новина Ubisoft разгласиха, че играта е придобила златен статус и няма да бъде отложена, каквото фенове се страхуваха, че ще стане. Ще рече, че всички стъпки по нея са финализирани и се започва разпращането и по заводите, където става пренасянето и на дискове.
Идва ред да бъдат обявени системните изисквания, което трябва да стане в идните дни. Да се надяваме, че няма да са космически.
UPDATE:
Речено-сторено.
Днес бе представен Battles of Kyrat - един от режимите в мултиплейъра, който пък ще е асиметричен.
Обаче за редактора не се споменава и дума никъде в новината, за пореден път. Което ме навява на мисълта, че пак ще е калпав. Щом като досега не се каза нищо по темата, то друг път няма кога - играта излиза след по-малко от 3 седмици. Все пак още е рано да се спекулира каквото и да е било свързано с него и да се правят крайни изводи на базата на... лични догадки.
Нека пристъпя към какво е туй нещо "асиметричен мултиплейър" и след това ще видим режима.
Така. Определено няма как да не сте чули за Evolve - новия шутър на Turtle Rock Studios, създателите на Left 4 Dead. Ами, тя притежава такъв компонент, който е структориран по различен. По прост начин обяснено, изглежда така - отбор от 4 играча се изправя срещу огромен звяр, който бива управляван от пети играч и за да бъде свален, трябват много усилия и боеприпаси.
Сега за дадения режим.
Първо, искам да кажа, че ИМА слонове в мултиплейъра, което е знак, че има вероятност да има други превозни средства - джипове, камиони, ала бала...
Battles of Kyrat е PVP режим, в който две фракции се сражават едни срещу други.
Те са "Rakshasa" - елитната армия на г.н. "Не Обичам Да Си Цапам Обувките С Кръв" или Pagan Min, и "Golden Path" - бунтовниците, които искат да свалят от власт самопровъзгласилия се за диктатор, за да спрат насилието и вандалщината в родното им място.
Характерното за "Rakshasa" е, че са митични войни, притежават могъщата сила да призовават животни, които да се бият на тяхна страна по всяко време и използват само лък и стрела. Освен това, те имат умение, което им позволява да стават невидими и могат да използват слоновете като превозно средство, за да прекосяват картата по-бързо при необходимост. Другия плюс е, че играчите ще имат правото да командват въпросните четириноги и да им задават позиции - като къде да пазят, напраимер.
Докато "Golden Path" разполагат със съвременна техника от оръжия и превозни средства, оборудвани с картечници и т.н. Те нямат свърхестествени способности и не могат да водят със себе си армия от животни, но имат камбанариите (Bell Towers), които дават 360-градусов изглед на картата и играчите могат да ги използват да засичат и следят опонентите си от далече, което им дава известна преднина да планират тактиките си.
Отделете няколко секунди на геймплей трейлъра, в който ще видите визуално всички тези неща в действие.
Първоначално на играчите ще бъдат предоставени 10 карти и 3 режима - Outpost, Propaganda и Demon Mask. Отностно колко е ограничението за играчи в екип, максималния брой е 5, което значи 5 срещу 5. Колкото до дължината на мачовете, ще траят средно по 20 минути.
Точни детайлности за картите не са ясни. Но за режимите се знае мъничко.
Outpost - Играчите от, нека го наречем - отбор "Golden Path", се опитват да превземат аванпост, за да получат правата над територията, която обваща той, докато отбор "Rakshasa" се опитва да им попречат да го сторят. Един вид Capture The Flag режим с единствената разлика, че флага е заместен с друго.
Propaganda - Тук отбор "Golden Path", които както подсказва името на режима, трябва да преустанови работата на 3 радио инсталации, за да спрат предаването на пропагандно съобщение, което Pagan Min се опитва да разпространи в Кират
Demon Mask - В този режим се залага на бързината и ловкоста. Двата отбора трябва да намерят някаква "демонична" маска скрита на картата и да я върнат в базата си.
Покрай приятната новина Ubisoft разгласиха, че играта е придобила златен статус и няма да бъде отложена, каквото фенове се страхуваха, че ще стане. Ще рече, че всички стъпки по нея са финализирани и се започва разпращането и по заводите, където става пренасянето и на дискове.
Идва ред да бъдат обявени системните изисквания, което трябва да стане в идните дни. Да се надяваме, че няма да са космически.
0 коментар(а):
Публикуване на коментар