------------------------------------------------------------
Ура! След продължителна тишина около поредицата и дали изобщо някога ще видим нова игра или не, точно както се очакваше да стане, Bethesda Softworks и id Software представиха Doom на тъмно, след като по време на E3 пуснаха следния тийзър:
...и ни оставиха да гадаем.
Да, четвъртата част, която не съдържа 4 след името поради простата причина, че по думите на изпълнителния продуцент Marty Stratton, е римейк на първите игри, а не продължение.
Впрочем, вчера забравих да кажа, че всичко свързано със нея на QuakeCon, е достъпно само за участващите и затова интернет потребителите няма да получим нищо като скрийншотове, камо ли геймплей. Разбира се, ако не изтече нещо. Странно решение, но факт.
Ама за сметка на това имаме малко подробности споделени от тези видяли как изглежда играта от продължилото цели 20 минути демо.
Като за начало, първо да кажем, че играта използва id Tech 6, вместо 5, и се разработва за PC, Xbox One и PS4. Историята ще се развива на изследователска станция на UAC на Марс. Eдно от заинтригуващите неща е, че регенерация на здравето няма да има и подобно като при Wolfenstein - The New Order и не само, ще се използват аптечки. Ето така трябва да бъде, както се правеше едно време! Класическите оръжия като двуцевката, плазма пушката и добрата стара моторна резачка, се завръщат. Няма да има ограничение на това колко от тях можем да носим или поне в определени моменти. Е, не е поне като да имаш само един пистолет на разположение, нали? Друго отностно оръжията... Например двуцевката, ще има различен режим на стрелба - един патрон или няколко наведнъж. Повечето от враговете също ще ги видим отново. Ще има и двойни скокове.
Може би най-най-важното в случая за една класика като Doom, залагаща доста на хорър елемента, е кръвта, та идва въпроса:
Ще има ли кръв?
И то в доста големи количества! Ще хвърчат крайници, ръце, глави и направо ще става мазало на всеки ъгъл. Това се отнася както за враговете, така и за нашият герой. Тоест враговете ще може или да ни извадят ръката, или да ни отсечат главата с един замах, или да ни извадят сърцето както спокойно си обикаляме из тъмните коридори... Положението звучи... кърваво, та мътно
Едно от многото неща, които може да ни се случат, е демон да ни изтръгне ръцете и да ни убие с тях. Абсурдна забава просто.
За мултиплейъра - в пъти по-брутален, "бърз", каквото и трябва да значи това, и конкуриращ.
Всичко това става благодарение на id Tech 6, последната версия на id Tech технологията на id Software, която преди това да стане ясно, не знаехме, че съществува вече.
На въпроса кога се очаква и инфо за бетата, до която ще има достъп всеки закупил Wolfenstein - The New Order преди излизането и, отговор липсва.
Да, четвъртата част, която не съдържа 4 след името поради простата причина, че по думите на изпълнителния продуцент Marty Stratton, е римейк на първите игри, а не продължение.
Впрочем, вчера забравих да кажа, че всичко свързано със нея на QuakeCon, е достъпно само за участващите и затова интернет потребителите няма да получим нищо като скрийншотове, камо ли геймплей. Разбира се, ако не изтече нещо. Странно решение, но факт.
Ама за сметка на това имаме малко подробности споделени от тези видяли как изглежда играта от продължилото цели 20 минути демо.
Като за начало, първо да кажем, че играта използва id Tech 6, вместо 5, и се разработва за PC, Xbox One и PS4. Историята ще се развива на изследователска станция на UAC на Марс. Eдно от заинтригуващите неща е, че регенерация на здравето няма да има и подобно като при Wolfenstein - The New Order и не само, ще се използват аптечки. Ето така трябва да бъде, както се правеше едно време! Класическите оръжия като двуцевката, плазма пушката и добрата стара моторна резачка, се завръщат. Няма да има ограничение на това колко от тях можем да носим или поне в определени моменти. Е, не е поне като да имаш само един пистолет на разположение, нали? Друго отностно оръжията... Например двуцевката, ще има различен режим на стрелба - един патрон или няколко наведнъж. Повечето от враговете също ще ги видим отново. Ще има и двойни скокове.
Може би най-най-важното в случая за една класика като Doom, залагаща доста на хорър елемента, е кръвта, та идва въпроса:
Ще има ли кръв?
И то в доста големи количества! Ще хвърчат крайници, ръце, глави и направо ще става мазало на всеки ъгъл. Това се отнася както за враговете, така и за нашият герой. Тоест враговете ще може или да ни извадят ръката, или да ни отсечат главата с един замах, или да ни извадят сърцето както спокойно си обикаляме из тъмните коридори... Положението звучи... кърваво, та мътно
Едно от многото неща, които може да ни се случат, е демон да ни изтръгне ръцете и да ни убие с тях. Абсурдна забава просто.
За мултиплейъра - в пъти по-брутален, "бърз", каквото и трябва да значи това, и конкуриращ.
Всичко това става благодарение на id Tech 6, последната версия на id Tech технологията на id Software, която преди това да стане ясно, не знаехме, че съществува вече.
На въпроса кога се очаква и инфо за бетата, до която ще има достъп всеки закупил Wolfenstein - The New Order преди излизането и, отговор липсва.
Bethesda коментират, че "[имаме] още много да покажем на всички следващата година"
Следващата година ли? Вероятно с това изказване се намеква, че играта няма да се появи поне в следващите няколко месеца, или поне така го разбирам аз. Май-май убиха надеждите на повечето очакващи я тази година.
Чакането едва ли ще е чак толкова дълго, както твърдят, докато научим още някоя друга новост и я видим в действие.
UPDATE:
Типичен хаос си предизвикаха Bethesda на главите с цялото това нещо около показването и само пред определена публика.
Сега вицепрезидента на PR и маркетинг отдела на компанията Pete Hines сподели пред PCGamer защо са предприели този, не знам как да го нареча, ход.
Заради какво е било всичко?
Целта им е била по този начин да ни уведомят, че по следващата Doom се работи усилено. И понеже екипа работещ над нея смята, че още не е готова до такава степен, че да бъде показана пред света, са решили вместо това да го направят пред ограничен кръг, колкото да тръгне новината, че нещо се прави по въпроса, за да не стане така, че след като се появят кадри в интернет от ранната версия, всички да започнат с негативните коментари от сорта на "Това не струва!", "Онова не трябва да е така!", "Това изглежда по различен начин!".
Мисля, че причината е повече от разбираема.
Обаче вероятността да видим нещо друго в скоро време намалява все повече и предположението ми май ще се окаже точно.
Иначе статията и точните думи на Pete Hines ще откриете тук.
Абе, не знам, но всичко ми изглежда прекалено объркващо и донякъде съмнително. Вие какво мислите?
UPDATE:
Типичен хаос си предизвикаха Bethesda на главите с цялото това нещо около показването и само пред определена публика.
Сега вицепрезидента на PR и маркетинг отдела на компанията Pete Hines сподели пред PCGamer защо са предприели този, не знам как да го нареча, ход.
Заради какво е било всичко?
Целта им е била по този начин да ни уведомят, че по следващата Doom се работи усилено. И понеже екипа работещ над нея смята, че още не е готова до такава степен, че да бъде показана пред света, са решили вместо това да го направят пред ограничен кръг, колкото да тръгне новината, че нещо се прави по въпроса, за да не стане така, че след като се появят кадри в интернет от ранната версия, всички да започнат с негативните коментари от сорта на "Това не струва!", "Онова не трябва да е така!", "Това изглежда по различен начин!".
Мисля, че причината е повече от разбираема.
Обаче вероятността да видим нещо друго в скоро време намалява все повече и предположението ми май ще се окаже точно.
Иначе статията и точните думи на Pete Hines ще откриете тук.
Абе, не знам, но всичко ми изглежда прекалено объркващо и донякъде съмнително. Вие какво мислите?
0 коментар(а):
Публикуване на коментар